Do 6. godine glavni princip odgoja je učenje oponašanjem. Nakon te faze, koja ne prestaje nego se mijenja, dolazi do buđenja djetetovog ega i ono se polako odvaja od svojih „heroja“ (odgojitelja i roditelja) i sve preispituje. U ovom razdoblju istovremeno se razvijaju mišljenje, osjećaji i volja.
Zato mi kao odgojitelji trebamo birati aktivnosti koje će djelovati na sva ova tri područja. Dijete današnjice ima prilično jako razvijeno mišljenje i spoznajnu, razvoj osjećaja u skladu je sa njegovom okolinom, no primjetno je da je razvoj volje oslabio i da se ona sve više gubi. Svijet u kojem živimo, koji je brz i promjenjiv i u kojem se samo jednim klikom miša na kompjuteru mogu pribaviti razne stvari, neophodno i terapeutski djeluje na dijete rad rukama.
Radionica će započeti prikazom ručnog rada: tkanja na malom tkalačkom stanu koji se može izraditi na tvrđem kartonu, šivanju te vezenju, kojom zaokružujemo ciklus izrade uporabnih predmeta ( koje djeca nose sa sobom u prvi razred). Drugi dio radionice prikazat će drugačiji pristup pripremi za pisanje i čitanje. Te aktivnosti se u waldorfskoj pedagogiji zovu crtanje jednostavnih formi (oblika) ravnih i zakrivljenih linija. Na kraju že predavačica prikazati jednu gestovnu igru koja djecu jako veseli a kojom se vježba lijeva i desna strana tijela (lijeva i desna ruka).