×

Online pedagoška akademija 2023/2024

Online predavanje

Sto jezika za jedan interes

Svaki projekt treba krenuti iz interesa djece, a svaki angažman djece pokazatelj je njihovih osjećaja.
Online pedagoška akademija 2023/2024

Pristup edukaciji omogućen je samo registriranim korisnicima!

Pristup sadržaju ovog edukacijskog programa moguć je samo korisnicima koji su platili kotizaciju. Ukoliko trebate dodatne informacije - kliknite pošalji upit. Ako već imate kotizaciju - prijavite se kako biste mogli pristupiti sadržaju edukacije!

Misaone sposobnosti čovjeka, njegov karakter i mentalitet, slika su njegovog odgoja od samog začeća. Veoma je važno naglasiti da djeca uče na različite načine te obrađuju informacije na specifičan način. Na nama je da neprestano pronalazimo metode koje će nam pomoći u prepoznavanju i zadovoljavanju potreba svakog djeteta ponaosob. Nakon određenih poticaja započinje proces odnosno dolazi do stjecanja iskustva. Stoga svoju ulogu odgajatelja smatram pozivom koji se temelji na neprestanom istraživanju vlastite odgojno obrazovne prakse sa ciljem unapređivanja kvalitete učenja od najranije dobi.Ovo istraživanje sjedinjavanje je teorije i prakse u odgojno obrazovnom procesu učenja odnosno holističkim pristupom sjedinjavanja metoda rada odgajatelja- refleksivnog praktičara u cjelinu koja omogućuje samostalan izbor učenja kroz igru već od najranije dobi. Ono što je važno naglasiti je dobro poznavanje psihologije razvoja djeteta ali isto tako i uočavanje promjena u svim aspektima razvoja promatrajući generacije u cjelini što će nadasve doprinijeti novim spoznajama o promjenama koje se događaju u razvoju uslijed utjecaja okoline i novog načina života.

Ovaj rad prikaz je jednog dijela procesa moje odgojno-obrazovne prakse u dječjem vrtiću „Pahuljica“ Rab. Višegodišnjim praćenjem i dokumentiranjem ponašanja djece i njihovih interesa, jasno je vidljivo kako na njihov život prvenstveno utječe sredina u kojoj žive. Stoga je uočeno kako se brodovi kao predmet interesa provlače iz generacije u generaciju, ali uvijek na različite načine, ovisno o iskustvima i znanjima djece. U našoj praksi podržavamo rad djece na projektima. Svaki projekt nastao je iz interesa djece, a svaki angažman djece bio je pokazatelj njihovih osjećaja, prvenstveno zadovoljstva i motiviranosti. Rad je podijeljen u četiri cjeline i obuhvaća praćenje interesa djece od jasličke dobi do polaska u školu . U radu će se pojasniti svaka cjelina ; doživljajno učenje, sklopovi aktivnosti, ustanovljavanje postojećih znanja i razumijevanja djece te rad djece na projektu.

Online pedagoška akademija 2023/2024

Pristup edukaciji omogućen je samo registriranim korisnicima!

Pristup sadržaju ovog edukacijskog programa moguć je samo korisnicima koji su platili kotizaciju. Ukoliko trebate dodatne informacije - kliknite pošalji upit. Ako već imate kotizaciju - prijavite se kako biste mogli pristupiti sadržaju edukacije!