×

Dječji vrtić Konavle

Cavtat

Centralni objekt - Dječji vrtić i jaslice Cavtat smješten je u cavtatskom naselju Mećajac.
Dječji vrtić Konavle

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!

Osnovne informacije

Centralni objekt - Dječji vrtić i jaslice Cavtat smješten je u cavtatskom naselju Mećajac. Objekt ima 3 jaslične skupine, 1 mješovitu jasničnu i vrtićnu skupinu i 4 vrtićnih skupina. S južne strane zgrade 4 su natkrivene terase. Dvorana za tjelesni odgoj je već godinama prenamijenjena za boravak djece. U ovome objektu je do jeseni 2017. godine bila smještena uprava Ustanove, koja je zbog potrebe za dodatnim prostima za boravak djece izmještena. Uredi uprave su izmješteni u prostore koji pripadaju Osnovnoj školi Cavtat, a nalaze se u dvorištu između Dječjeg vrtića i jaslica Cavtat i Osnovne škole Cavtat.

Osim navedenih prostora, vrtić ima centralna skladišta te centralnu kuhinju u kojoj se pripravlja ručak za Dječji vrtić i jaslice Cavtat i njegov izdvojeni prostor Marijinom domu u staroj jezgri Cavtata, za Dječji vrtić „Katićan” u Čilipima i njegov izdvojeni prostor u zgradi „Frano Supilo” u Čilipima, za izdvojeni prostor u Pridvorju koji pripada Dječjem vrtiću i jaslicama Gruda.

Dječje igralište je ograđeno metalnom ogradom prema cesti te dijelom žičanom ogradom prema šumi. Neograđeni je dio između vrtićkog i školskog prostora. Opremljeno je penjalicom koju je donirao Klub roditelja nedonoščadi „Palčić“ te spravom Komplet igralište Karlo, financiranom iz sredstava vrtića, a antistresnu podlogu ispod sprave je donirala Zračna luka Dubrovnik.

Prostor Marijin dom u Cavtatu je izdvojeni objekt Dječjeg vrtića i jaslica Cavtat. Smješten je u staroj jezgri Cavtata i sadrži: na katu kuće – četiri međusobno povezane prostorije za boravak djece, ograđenu terasu za igru djece, a u prizemlju blagovaonicu za djecu, priručnu kuhinju za pripremu doručka i užine i raspodjelu ručka, garderobu za osoblje te garderobu za djecu. Ima 2 mješovite vrtićne skupine. U sklopu unajmljenog objekta ne postoji dječje igralište pa se koristi prostor s igralištem u neposrednoj blizini objekta.

Ustrojbene jedinice Dječjeg vrtića Konavle:

  1. Dječji vrtić i jaslice Cavtat u Cavtatu
  2. Dječji vrtić „Katićan“ u Čilipima
  3. Područni objekt u Poljoprivrednoj zadruzi „Frano Supilo” u Čilipima
  4. Dječji vrtić i jaslice Gruda na Grudi

Programi

Cjelodnevni program

  • Redoviti program
  • Glazbeni program

Kratki program

  • Redoviti program

Detaljne informacije

Redoviti program

Redoviti program provodi se za djecu od navršene godine dana do polaska u školu.

Redoviti program provodi se za djecu od navršene godine dana do polaska u školu. Redoviti cjelodnevni program odvija se od 6:30 do 16:30 sati. Redoviti poludnevni program odvija se od 8:00 do 13:00 sati.

Ciljevi programa:

  • Maksimalno poticanje i razvoj svih djetetovih potencijala
  • Organizacija rada usklađena s potrebama i interesima roditelja
  • Podizanje kvalitete programa
  • Osuvremenjivanje organizacije odgojno – obrazovnog procesa elementima novih koncepcija

Program predškole

Program predškole obavezan je za svu djecu u dobi prije polaska u osnovnu školu u trajanju od minimalno 250 sati godišnje.

Program predškole obavezan je za svu djecu u dobi prije polaska u osnovnu školu u trajanju od minimalno 250 sati godišnje. Za djecu koja nisu uključena u redovite programe Ustanove, program predškole provodi se u razdoblju od 1. listopada do 31. svibnja tekuće pedagoške godine, dinamikom 3 puta tjedno po 2,5 sata.

Cilj programa

Cilj predškolskog odgoja je zadovoljavanje djetetovih razvojnih potreba i interesa te poticanje svih aspekta djetetova razvoja. Djeca koja dosad nisu bila uključena u sustav predškolskog odgoja imaju priliku obogatiti svoja socijalna iskustva i razviti specifične oblike socijalnog ponašanja. To je ono što dijete ne može dobiti u svome roditeljskom domu i samim time predstavlja prioritet u programu.

Zadaće programa

  • Potaknuti dijete na učenje kroz igru i vlastitu angažiranost
  • Potaknuti stvaranje pozitivne slike o sebi kod djeteta
  • Potaknuti razvoj komunikacijskih vještina
  • Stjecati društvene vještine koje su potrebne za uspješno snalaženje u školi, ali i životu
  • Osposobljavanje za prihvaćanje obveza u koje će se uklopiti i buduće školske obveze
  • Otvorenost za učenje u interakciji s drugima
  • Poticati volju za učenje
  • Poticanje spontanih ponašanja i izražavanja posebnih potreba

Program „Igrom do baštine”

Program „Igrom do baštine” koncipiran je kao poseban program odgoja i obrazovanja predškolske djece.

Program „Igrom do baštine” koncipiran je kao poseban program odgoja i obrazovanja predškolske djece. Ovaj program temelji se na upoznavanju segmenata hrvatske tradicijske baštine i njezinog očuvanja. Dijete će biti u mogućnosti svakodnevno upoznavati različite elemente hrvatskog tradicijskog stvaralaštva na način da svojim aktivnostima sudjeluje kroz likovni, glazbeni, tjelesni, govorni izraz u stjecanju novih znanja.

Cilj programa

Cilj programa je razviti kod djeteta osjećaj poštovanja i pripadanja baštini potičući cjeloviti razvoj djeteta.

Zadaće programa

  • Čuvanje i njegovanje tradicijske baštine, osobito tradicije uže okoline u kojoj dijete živi
  • Poticanje razvoja likovnog, glazbenog, plesnog stvaralaštva kroz aktivnosti bazirane na sadržajima tradicijskog nasljeđa
  • Omogućavanje djetetu bogato poticajno okruženje kako bi zadovoljio potrebu za raznolikom stimulacijom te poticao cjeloviti razvoj
  • Razvijanje socijalnih i komunikacijskih vještina, osobito vezanih uz suradnju s drugima i njegovanje osjećaja pripadnosti grupi
  • Uvođenje djeteta u aktivno doživljavanje, spoznavanje, izražavanje i stvaranje naše kulturne, nacionalne, lokalne i tradicijske baštine
  • „Izgrađivanje” potrebe za individualnim preuzimanjem odgovornosti prema prirodnoj i kulturnoj baštini

Program je namijenjen djeci predškolske dobi, a osmišljen je kao posebni program koji će se prvoditi u jednoj mješovitoj skupini djece u četvrtoj godini života do polaska u školu s najviše 22 djece.

Glazbeni program

Posebni glazbeni program integriran u redovni program odgojno-obrazovnog rada provodit će se u jednoj mješovitoj odgojnoj skupini djece od treće do šeste godine života.

Posebni glazbeni program integriran u redovni program odgojno-obrazovnog rada provodit će se u jednoj mješovitoj odgojnoj skupini djece od treće do šeste godine života. U skupini će biti maksimalno 20-ero djece. Program će se provoditi svakodnevno od rujna tekuće godine do lipnja iduće godine. Soba dnevnog boravka će biti prilagođena potrebama djece u odnosu na realizaciju cjelovitog odgojno-obrazovnog programa kao i glazbenog programa. Odgajatelj će provoditi aktivnosti u grupama djece i individualno. Program će provoditi odgajateljica savjetnica s visokom stručnom spremom i završenom srednjom glazbenom gimnazijom.

Ciljevi programa

  • Otkrivanje, poticanje i razvijanje glazbene kreativnosti i individualnih stvaralačkih potencijala djeteta.
  • Omogućavanje djetetu da svoju individualnu muzikalnu i glazbenu kreativnost izražava na različite načine: pjevanjem, slušanjem glazbe, sviranjem, pokretom i glazbom, opažanjem glazbenog svijeta, donošenjem estetskih sudova, skladanjem i drugim glazbenim mogućnostima primjerenim općim i posebnim osobinama djeteta. Usmjeravati aktivnosti i igre djece ka socijalizaciji kroz sve oblike komunikacije te uvažavati različitosti djece u društvenom i kulturološkom kontekstu (obitelj, tradicijska obilježja, običaji).

Zadaće programa

  • Zadovoljavanje općih i posebnih potreba djeteta za glazbom i glazbenim djelatnostima
  • Buđenje osjećaja za lijepo i skladno (dijete ljepotu u glazbenom djelu najprije doživljava fiziološki i emocionalno, a potom intelektualno)
  • Približiti djetetu raznolike načine ekspresije glazbenih umjetničkih djela
  • Razvijanje glazbeno estetskih doživljaja, spoznaja i ekspresivne kreativnosti djeteta
  • Poticanje osobitih kreativnih sposobnosti djeteta, senzibiliteta za glazbu, poetsku riječ i različite oblike kreativnog izražavanja i stvaranja
  • Poticanje vježbi improvizacije: pronalaženje melodijskih motiva, ritmiziranje tekstova, melodiziranje ritma, izmišljanje tekstova, melodijsko nadopunjavanje glazbenih oblika, stvaranje instrumentalne pratnje i slično.
  • Poticanje sve preciznijih i svestranijih mogućnosti kreativnog izražavanja i stvaranja govorom tijela, glazbenim, likovnim i scenskim izražavanjem, govorom, melodijom, ritmom i pokretom
  • Razvijanje mašte
  • Razvijanje osjetljivosti za različite vrste glazbe
  • Pružiti djetetu radost, zadovoljstvo i užitak u aktivnosti
  • Omogućavanje djetetu potrebne slobode vlastite inicijative, izbora, odluke i sudjelovanja u aktivnosti
  • Razvijanje kod djeteta osjećaja sigurnosti i samopouzdanja, pozitivne slike o sebi, osvješćivanjem spoznaje o osobnoj vrijednosti
  • U igri i spontanoj interakciji s djetetom usvajati osnove glazbene strukture
  • Rad s darovitom djecom
  • Razvijanje suradničkih odnosa, međusobnog poštovanja i pomaganja drugima
  • Izgrađivanje optimističnog stvaralačkog odnosa prema učenju i stjecanju znanja, vještina i navika
  • Razvijanje motoričkih sposobnosti djece kroz sve prirodne oblike kretanja uz glazbenu pratnju na glazbalima i audio – uređajima te posebne motoričke potrebe u igrama s pjevanjem
  • Poticanje senzomotornog razvoja i okulomotorne koordinacije djeteta kroz sposobnosti baratanja i sviranja na glazbalima
  • Podržavanje i usmjeravanje razvoja socijalnih interakcija i vještina djece u igrama s pjevanjem te izradi glazbala
  • Poticanje razvoja i bogaćenja govora i jezika pjevanjem glasova, nastojeći pritom bojom glasa i tempom producirati različita stanja i raspoloženja
  • Poticanje usvajanja osnovnog jezičnog vokabulara i jezičnih struktura pjevanjem jednostavnih pjesama, izgovaranjem ili pjevanjem brojalica u igri i spontanoj interakciji s djetetom
  • Obogaćivanje i poticanje emocionalnog razvoja djeteta, osobito iskazivanja emocija, samopouzdanja i samostalnosti kroz slušanje različitih vrsta glazbenih kompozicija, reproduciranje i/ili stvaranje novih ili poznatih melodija i ritmova u pjesmama, plesovima
  • Prepoznavanje i razvijanje svih vrsta osjeta te osjetilne percepcije djece u raznovrsnim zvučnim, šumnim i bezvučnim poticajima u zatvorenom i na otvorenom prostoru
  • Proširivanje djetetovih spoznajnih sposobnosti kroz uočavanje veza i odnosa među izvorima zvukova, šumova i rezonantnih tijela koja ih proizvode
  • Jačanje i poticanje razvoja pozornosti, koncentracije i pamćenja uporabom raznovrsnih vizualnih, auditivnih, taktilnih i olfaktivnih poticaja
  • Poticanje razvoja različitih oblika izražavanja uz glazbu prema potrebama i aktualnim interesima djece – scenskog, likovnog, tjelesnog: mimika, gestikulacija, pantomima
  • Uključivanje u program djece s posebnim potrebama i s teškoćama u razvoju, individualni rad s djecom s posebnim potrebama a osobito s djecom s teškoćama u razvoju, bilo da su potencijalne, prolazne ili trajne

Program „Rastimo zajedno”

Program radionica s roditeljima „Rastimo zajedno” namijenjen je roditeljima najmlađe djece u dobi do četiri godine života, koju u našoj Ustanovi provode za to educirane voditeljice.

Program radionica s roditeljima „Rastimo zajedno” namijenjen je roditeljima najmlađe djece u dobi do četiri godine života, koju u našoj Ustanovi provode za to educirane voditeljice. Svrha Programa je omogućiti protok informacija, znanja, vještina i podrške koji roditeljima koriste u ispunjavanju njihovih roditeljskih odgovornosti te promiču osobni rast i razvoj kompetentnosti roditelja i djeteta.

Glavni cilj Programa je stvoriti poticajno i osnažujuće okruženje u kojemu roditelji s voditeljicama radionica i s drugim roditeljima:

  • Razmjenjuju ideje o načinima na koje žive svoje roditeljstvo
  • Upoznaju bolje sebe kao roditelja
  • Prepoznaju načine na koje se odnose prema svojem djetetu te doznaju i za druge moguće načine odnošenja prema djetetu

Također se upoznaju sa znanstvenim stajalištima:

  • O razvojno poticajnoj interakciji roditelja i djeteta, kao i o roditeljstvu na dobrobit djeteta i roditelja.

Program radionica s roditeljima „Rastimo zajedno” sastoji se od jedanaest dvosatnih konceptualno i tematski povezanih radionica:

  • Roditelji 21. stoljeća
  • Četiri stupa roditeljstva
  • Roditeljski ciljevi i psihološke potrebe djeteta
  • Sva naša djeca i kako ih volimo
  • Slušanje – važna vještina roditeljstva
  • Kako dijete uči o svijetu oko sebe?
  • Postavljanje granica: zašto i kako?
  • Biramo i kreiramo rješenja
  • Roditeljske odgovornosti i još poneka pitanja
  • Biti roditelj: utjecaji i izbori
  • Završetak i novi početak

Lokacije i kontakti

Centralni objekt - Dječji vrtić CavtatPut Cavtata bb20210 Cavtat
mob: 020 478 436
mail: web: vrticikonavle.hr
Dječji vrtić Konavle

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!