Ispravno pedagoško dokumentiranje uvid je u profesionalne kompetencije odgojitelja
Kada govorimo o razvoju djece, često spominjemo inteligenciju. Inteligencija je sposobnost brzog i učinkovitog snalaženja u nekim novim i nepoznatim situacijama te ovisi o broju sinapsi između živčanih stanica. Na nju utječe genetika i okruženje, a na okruženje možemo djelovati kroz razne aktivnosti i razgovore.
Najviši stupanj mišljenja je tzv. stvaralačko, odnosno divergentno mišljenje, a djeca koja imaju razvijeno divergentno mišljenje lako i brzo dolaze do novih i drugačijih rješenja, proizvode nove ideje i imaju bogat vokabular.
U dobi do sedme godine važno je kroz igru vježbati djetetov mozak s novim i drugačijim zadacima. Upravo u toj dobi djeca najviše spavaju i najviše se igraju, a na taj se način stvaraju sinapse u mozgu. Edukatorica roditelja, Tea Belan iz TeMa roditeljstva, u novom predavanju za roditelje predstavlja čak 10 matematičkih igara koje roditelji mogu provoditi s djecom u parku.
Govoreći o matematici, ona obuhvaća elemente i iz drugih znanosti i područja, što znači da je matematika svugdje oko nas. Djeca bi se trebala upoznati s određenim matematičkim pojmovima kako bi mogli doći do novih spoznaja, načina i odgovora. U prvih sedam godina dijete se već upoznaje s nekim matematičkim pojmovima i oblicima te kroz igru treba poticati iskustveno učenje i suradnju.