Odgoj je stalan proces koji ne prestaje, a odnosi se na stvaranje uvjeta unutar kojeg odrasli potiču cjelokupni razvoj djeteta. S razvojem i napretkom društva, odgoj i obrazovanje postaju stalna i nužna društvena funkcija u kojem sudjeluju i roditelji i odgojno-obrazovne institucije, a vještine suradnje i učenja stječu se od najranije dobi.
Kako se mijenjalo društvo, mijenjale su se i paradigme odgoja: od djeteta koje je bilo samo objekt u odgojnom procesu do suvremenog shvaćanja u čijem središtu je dijete i njegove potrebe, želje i mogućnosti. Iz tog razloga rad u vrtiću podrazumijeva kontinuirano učenje i stalan razvoj vještina unutar podržavajućeg okruženja usmjerenog na dobrobit odraslih koji rade s djecom predškolske dobi.
Iako se kroz povijest promijenio pogled na odgoj djece, on je i dalje prepoznat kao poseban i važan društveni sustav koji ima svoj cilj. Koji su bili ciljevi odgoja nekad, a koji su danas? Kako se djeci u vrtiću pristupalo prije, a kako danas? Kako su se i zašto mijenjale uloge odgojitelja? Zašto je došlo do promjena? Kako se nositi s promjenama? Kako prevladati zastarjele koncepte i metode rada?
Na ova pitanja odgovorit će ravnateljica Silvija Zlatar, pedagoginja Ivanka Vanjak te odgojiteljice Ana Bulaja i Bosiljka Kuhar.