Iz dnevnika vrtićkog psihologa: Imate li na poslu nadređene zlostavljače?
Vode li naše ustanove i organizacije najkompetentniji pojedinci, odnosno sumnjaju li oni najbolji u svoje sposobnosti, propuštajući priliku za napredovanjem – pita se psiholog Matej Čuljak u svojoj...
Imaš li svoju kritičku prijateljicu u vrtiću?
Može li kritika biti od pomoći za osobni i profesionalni rast i razvoj te na koji način – propituje odgojiteljica i edukatorica Lana Kihas Pranjić
Iz dnevnika vrtićkog psihologa: Kako postići umijeće autotranscendencije?
Život će ti uvijek vratiti ono što mu pružiš – poruka je priče, ali i nove kolumne Mateja Čuljka o smislenosti odgojiteljskog poziva.
Svečanom dodjelom nagrada završio projekt Abeceda zdravog odrastanja
Na konferenciji Zajedno smo jači! proglašeni pobjednici projekta Abeceda zdravog odrastanja 2024/25 u dvije projektne teme - emocionalni razvoj djece te zdrava i osviještena prehrana.
Što to znači raditi na sebi?
U ovom tekstu Lana Kihas Pranjić govori o radu na sebi u ulozi odgojitelja i kako to utječe na svakog pojedinca, na kolektiv i na djecu.
Jesam li autentičan odgojitelj?
Što znači biti autentičan i je li moguće da odgojitelji baš uvijek zadrže svoju autentičnost?
Što su to soft skills i zašto su važne za odgojitelja?
Soft skills su ključne za izgradnju međuljudskih odnosa, mogućnost napredovanja, osobni i profesionalni razvoj odgojno-obrazovnih djelatnika
Kako približiti slikovnicu djeci u digitalno doba
U današnje digitalno doba djeca veoma često provode vrijeme uz neku projekciju dječjeg filma ili uz Youtube video i to je obilježje vremena u kojem živimo. Smatramo ipak da slikovnica i dalje ima...
Redefiniranje komunikacije između roditelja i odgojitelja digitalnim oblicima komunikacije
U srži odgojitelja leži spoznaja da su suradnja i partnerstvo s roditeljima/skrbnicima snažan način za unapređenje zadovoljstva roditelja, a samim time i odgojno-obrazovnog sustava predškolske...