Učenje putem osjetila
Dijete čim se rodi počinje upoznavati, istraživati i komunicirati sa svijetom. Kako to dijete čini? Putem osjetila.
Umjetničko izražavanje i stvaranje
Zanimanje za ovu temu potaknuto je interesom otkrivanja načina na koje dijete koristi vlastitu kreativnost.
Alternativne pedagogije
U ovom modulu bit će prikazano nekoliko alternativnih pristupa odgoju i obrazovanju te njihova važnost u razvijanju kompetencija djeteta - Montessori, Waldorf i Reggio pedagogija.
Boravak djece na otvorenom
Djeca uživaju u igri na otvorenom. Takvi prostori privlače djecu zbog svoje raznolikosti i osjećaja bezvremenosti, zadovoljavaju interese i potrebe djeteta.
Djeca i mediji
Medijska pismenost smatra se jednom od ključnih kompetencija 21. stoljeća, a digitalno okruženje dio je svakodnevnog odrastanja današnje djece.
Elementi terapije igrom u svakodnevnom radu s djecom
Igračke su dječje riječi a igra je njihov jezik. Kako djeluje terapijska igra i terapija igrom?
Projektno učenje djece u vrtiću
Modul Projektno učenje djece u vrtiću sadrži teorijski i praktični prikaz projektnog učenja u različitim dobnim skupinama djece, od jaslica do predškolske dobi.
Odgoj za održivi razvoj
U modulu Odgoj za održivi razvoj, svoja znanja i iskustva s nama će podijeliti cijenjeni profesori i praktičari iz Hrvatske i Švedske.
Dokumentiranje odgojno-obrazovnog rada
Glavni cilj modula Dokumentiranje odgojno-obrazovnog rada je prikazati različite načine dokumentiranja u dječjem vrtiću.
Svako dijete ima (skrivene) talente
Svako dijete je kreativno i talentirano te ima određene sposobnosti i potencijale koje treba razviti. Prateći ponašanje i osobine djece, djelatnici u vrtićima mogu otkriti koje talente dijete posjeduje.
Izazovi suradnje u doba modernog roditeljstva
Partnerski i suradnički odnos iznimno je važan za dobrobit djeteta. Današnji roditelji nisu samo „dostavljači“ djece u vrtić. Roditelji su aktivni sudionici odgojno-obrazovnog rada vrtića.
Kako (pre)živjeti stresu unatoč
Niz istraživanja ukazuje i naglašava da djeca s razvijenijom emocionalnom inteligencijom postižu bolji uspjeh u školi, lakše pronalaze posao, te da su općenito zadovoljnija i uspješnija. Nije li to ono što želimo svojoj djeci?