Iz dnevnika vrtićkog psihologa: Kako privući očeve na roditeljski sastanak?
Očevima treba često osvještavati da oni nisu roditelj broj dva, već da su jednakopravni s majkama, poručuje Matej Čuljak, psiholog mentor u DV Prečko
DV Proljeće: Kako smo u praksi primijenili znanje stečeno na online edukaciji MliječniZub?
Iz razumijevanja i poštovanja potreba odgojno-obrazovnih djelatnika, MliječniZub Online pedagoška akademija i ove godine donosi praktične i aktualne teme koje podržavaju cjeloživotno učenje i...
Iz dnevnika vrtićkog psihologa: Zašto su nove generacije djece intelektualno naprednije, a emocionalno nezrelije od prethodnih?
O važnosti izgradnje emocionalne inteligencije djece piše Matej Čuljak, psiholog mentor u Dječjem vrtiću Prečko.
Profesionalci i roditelji - isti cilj, različita očekivanja
Dobrobit djeteta moguće je ostvariti kroz međusobnu suradnju i komunikaciju.
Kvaliteta iskustva djeteta rane dobi u institucijskom kontekstu
Spoznajom da dijete u okruženju, u suradnji s drugom djecom i odraslima konstruira i sukonstruira svoje znanje, nužno zahtijeva mijenjanje i reorganiziranje institucijskog konteksta u kojem se...
Djetinjstvo u digitalnom okruženju
Digitalna tehnologija dugo vremena nazivala se novim medijima. Vođeni time možemo reći da postoji potreba za novim pristupom u odgojno-obrazovnom radu s djecom rane i predškolske dobi.
U novom edukativnom predavanju saznajte kako dramska igra utječe na emocionalni razvoj djece
Krajnji cilj dramske igre je raditi na samoregulaciji te rješavanju problema i problemskih situacija.
Prijenos nematerijalne kulturne baštine djetetu rane i predškolske dobi
Odgojem se prenose i tradicionalne vrijednosti bez kojih ne bismo mogli očuvati naš identitet.
Djeca u procesu dokumentiranja
Lana Kihas Pranjić piše o djeci u procesu dokumentiranja u dječjem vrtiću - kroz dokumentiranje „o“ djeci i dokumentiranje „s“ djecom.