Kako razumjeti i podržati djecu s teškoćama senzorne integracije?
Sve je više djece koja se razlikuju u načinu na koji doživljavaju svijet oko sebe, a vrlo je važno da odgojitelji svojim znanjem i toplinom pruže ovakvoj djeci što veću podršku.
Iz dnevnika vrtićkog psihologa: Bojite li se biti iskreni?
Životni smisao nije nagrada za uspjeh, nego razlog zbog kojeg vrijedi ići naprijed, svaki dan iznova – poručuje u svojoj novoj kolumni psiholog Matej Čuljak.
Šestica – društvena igra koja povezuje djecu, roditelje i odgojitelje
Igra Šestica, koju su osmislile psihologinja Mirjana Milanović i pedagoginja Blaženka Pintur, omogućuje djeci da izraze svoje misli, emocije i želje, dok istovremeno potiče razvoj socijalnih i...
Organizacija privatnog i poslovnog vremena odgojitelja
Kako kvalitetno i učinkovito organizirati posao u dječjem vrtiću i uskladiti ga s privatnim vremenom, savjetuje edukatorica Lana Kihas Pranjić.
Iz dnevnika vrtićkog psihologa: Obrana slike o sebi
Uspijevaju li u životu uporni ili pametni i što slika o sebi te samopoštovanje imaju veze s tim – pojašnjava psiholog Matej Čuljak u novoj kolumni za MliječniZub.
Imaš li svoju mapu profesionalnog razvoja?
Mapa profesionalnog razvoja odgojitelja nije zakonski obvezna. Zašto ju je ipak važno imati - pojašnjava Lana Kihas Pranjić
Kako bi trebao izgledati vrtićki prostor po mjeri djeteta s teškoćama senzorne integracije
Prilagodba prostora ključna je za djecu s teškoćama senzorne integracije jer im omogućuje smirenost, fokus i uspješno uključivanje u svakodnevne aktivnosti.
Iz dnevnika vrtićkog psihologa: Imate li na poslu nadređene zlostavljače?
Vode li naše ustanove i organizacije najkompetentniji pojedinci, odnosno sumnjaju li oni najbolji u svoje sposobnosti, propuštajući priliku za napredovanjem – pita se psiholog Matej Čuljak u svojoj...
Burne emocionalne reakcije kod djece često upućuju na teškoće sa senzornom integracijom
Kako bi dijete razvilo emocionalnu samoregulaciju, prije svega treba razviti sve druge razine samoregulacije koje se razlikuju ovisno o tome u kojem dijelu mozga se razvija funkcija.