×

Kako (pre)živjeti stresu unatoč

Riznica znanja

Niz istraživanja ukazuje i naglašava da djeca s razvijenijom emocionalnom inteligencijom postižu bolji uspjeh u školi, lakše pronalaze posao, te da su općenito zadovoljnija i uspješnija. Nije li to ono što želimo svojoj djeci?

O edukaciji

Epidemija, karantena, potresi i prilagođavanje na nove promjene aktualne su teme koje ostavljaju duboke tragove na nama i našoj djeci. Emocionalna otpornost dinamički je proces prilikom kojeg se osoba pozitivno prilagođava čak i kada doživljava razne životne nevolje, traume, tragedije, prijetnje. Osobe koje imaju jaku psihološku otpornost i emocionalno su inteligentne koriste se svim svojim resursima i vještinama da se što bolje prilagode novonastaloj situaciji.

Emocionalna inteligencija i otpornost počinju se razvijati od samog rođenja. Kako dijete raste, počinje se suočavati s mnogobrojnim izazovima. Emocionalna inteligencija je vještina koja se uči, a svaki je izazov prilika za učenje nošenja s frustracijom i sa stresom, odnosno učenje kako vratiti svoje tijelo i um u osjećaj ravnoteže. Niz istraživanja ukazuje i naglašava da djeca s razvijenijom emocionalnom inteligencijom postižu bolji uspjeh u školi, lakše pronalaze posao, te da su općenito zadovoljnija i uspješnija. Nije li to ono što želimo svojoj djeci?

Program

Pregled stavki programa

Stres, trauma i kriza - odakle dolazimo i kamo idemo?

Format: Online predavanje
Edukator: prof. Mia Roje Đapić

Proljeće 2020. godine donijelo je puno promjena, teških okolnosti i zahtjeva za prilagodbu od strane djece, roditelja, ali i stručnjaka uključenih u odgoj i skrb o djeci.

Emocionalna (ne)zrelost predškolaca

Format: Online predavanje
Edukator: prof. Tanja Sever

Važno je ne žuriti s procjenom emocionalne zrelosti djeteta. Neka djeca sazrijevaju emocionalno ranije od druge djece, a nekima treba puno više vremena za emocionalnu stabilnost. Uzrok tome može biti i stil odgoja jer sve češće roditelji previše određuju tijek života, uskraćuju spontanost, kontroliraju sve oblike dječjeg razvoja, a ponajprije u pravcu potvrde osobne kompetentnosti.

Što je psihološka otpornost djece - možemo li i trebamo li je jačati?

Format: Online predavanje
Edukator: Ana Raguž

U predavanju ćemo se baviti pitanjima poput: Što je psihološka otpornost? Kako je možemo razvijati kod djece? Što utječe na njezino jačanje, a što na slabljenje? Koje su posljedice nedovoljno razvijene otpornosti? Što je sekundarna otpornost stručnjaka i kako je možemo razvijati ili ugroziti?

Razgovor s predavačima - odgovori na pitanja iz prakse

Format: Q&A
Edukator: prof. Mia Roje Đapić, prof. Tanja Sever, Ana Raguž