Što je održivi razvoj, zapravo?
Održivost je i danas često apstraktno shvaćena i pozicionirana kao dodatak u obrazovnim reformama, ne znajući da je upravo njeno postizanje najveći izazov koji je pred društvom.
Važnost pokreta u ranom djetinjstvu
Kretanje je usko povezano s neurološkim razvojem u cjelini, a puzanje pomaže razvoju mozga.
Iz dnevnika vrtićkog psihologa: Prilagodba djeteta na vrtić
Što je djetetu potrebno kako bi se što lakše priviknulo na vrtić, savjetuje Matej Čuljak, psiholog mentor u Dječjem vrtiću Prečko.
Što možemo učiniti za mentalno zdravlje djece?
Jačanje djeteta u socijalnom i emocionalnom pogledu ne jamči da dijete neće imati probleme, ali manje je vjerojatno da će vanjski faktori (stresori, iskušenja, negativni vršnjački utjecaj…) ometati...
Samoregulacijom do osobnog zadovoljstva i napretka u poslovnom životu
Kada se osvijesti spoznaja da je svatko odgovaran za svoje ponašanje i da ima kontrolu nad samim sobom, poboljšava se životno zadovoljstvo i olakšava se svakodnevno funkcioniranje.
Idu li igra i rizik ruku pod ruku?
Odsutnost rizika i rizičnih situacija moguće je postići jedino u svijetu u kojem se ništa ne događa, kreće ili mijenja.
Istraživačke aktivnosti u ranom djetinjstvu
Djeca se već od najranije dobi upuštaju u istraživanja te otkrivajući i eksperimentirajući uče o svijetu oko sebe bez obzira na dob.
Iz dnevnika vrtićkog psihologa: suradnja roditelja i vrtića
Kako suradnja između roditelja i vrtića utječe na dijete u vrtiću i što svi skupa možemo činiti da djetetu bude bolje? Za MliječniZub piše Matej Čuljak, psiholog mentor u Dječjem vrtiću Prečko
Treba li svako dijete individualan i/ili individualizirani pristup?
Svako dijete je jedinstveno. Ima jedinstven tempo razvoja, način učenja i obiteljsko podrijetlo.