×

Centar Proventus

Zagreb

Osnovne usluge koje nudimo su: savjetovanje i psihoterapija te edukacije iz područja terapije igrom i transakcijske analize.
Centar Proventus

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!

Ukratko

Centar Proventus vode Tatjana Gjurković i Tea Knežević, obje visoko obrazovane stručnjakinje s više od deset godina iskustva individualnog i grupnog rada s djecom i odraslima.

Naša uža specijalnost je psihoterapijski rad po principima terapije igrom i transakcijske analize te edukacija za stručnjake iz ova dva područja. Uz navedeno, radimo psihološku procjenu djece do 16 godina i 11 mjeseci, konzultacije za roditelje i stručnjake te držimo radionice i edukacije po pozivu u različitim institucijama (vrtići, knjižnice, škole, udruge).

Aktivne smo sudionice raznih domaćih i stranih konferencija, stručnih skupova i edukacija iz područja psihologije, terapije igrom i transakcijske analize.

U svakom našem obliku rada, njegujemo podržavajući odnos s klijentima, potičući klijente da ostvare svoje potencijale bilo na osobnom ili na profesionalnom planu. Duboko vjerujemo da ako želimo pomoći klijentu da ostvari svoje ciljeve, da trebamo integrirati sva svoja znanja te prilagoditi sebe i svoje znanje svakom pojedincu, svakoj grupi koja nam ukaže svoje svoje povjerenje.

Više o nama

Psihološka procjena

Psihološka procjena djeteta: DA ili NE?

Kako bismo znali i mogli prepoznati i adekvatno odgovoriti na potrebe djeteta, prvo ga moramo razumjeti. Neki od razloga uključivanja djeteta u psihološku procjenu su preporuka vrtića/škole, odstupanje u funkcioniranju djeteta u odnosu na vršnjake, odgojni izazovi, promjene u ponašanju kod djeteta, otežano ili napredno savladavanje obrazovnih sadržaja i drugo. Psihološka procjena u Centru Proventus usmjerena je na procjenu kognitivnih sposobnosti, emocionalnih poteškoća, ponašanja i socioemocionalnog funkcioniranja djeteta te utvrđivanje preporuka i smjernica za roditelje i stručnjake.
Detaljno sagledavanje različitih područja djetetovog razvoja važan je temelj za planiranje daljnje podrške.

Prvi susret

Na prvom susretu, kroz inicijalni intervju, prikupljaju se relevantne informacije o djetetu te roditelji imaju dovoljno vremena opisati sve što smatraju bitnim vezano za djetetov razvoj, ponašanje i trenutne okolnosti u kojima se nalazi.

Drugi susret

Na drugom susretu mlađe dijete ima priliku upoznati prostor i ispitivačicu u opuštenoj atmosferi igrajući se u društvu svoje obitelji pri čemu se opaža kako dijete koristi igru i kako se ponaša u novoj situaciji. Tako na psihološko testiranje dolazi u već poznat prostor i kod poznate osobe koja mu je objasnila što može očekivati pri testiranju, a to omogućuje djeci da budu opuštena. Sa starijom djecom se na drugom susretu provodi detaljan intervju kako bi se dobile informacije o njihovim pogledima na različita područja života. Također, starija djeca na tom susretu ispunjavaju upitnike emocionalnih problema. Ponekad se, ovisno o dobi djeteta, na drugom terminu provodi opažanje igre prvi dio termina, a intervju s djetetom drugi dio termina.

Treći i četvrti susret

Treći i četvrti susret uključuje testiranje djeteta certificiranim psihologijskim instrumentima nakon čega slijedi pisanje mišljenja i određivanje daljnjih smjernica.

Peti susret

Na petom susretu roditeljima se prezentira nalaz psihološke procjene te objasni značenje istoga, a roditelji imaju priliku dobiti dodatna pojašnjenja kroz praktične primjere. Tada prolazimo i kroz pisane smjernice koje roditeljima i ostalima uključenima u odgoj djeteta mogu olakšati pružanje podrške djetetu.

Što je posebno u našoj psihološkoj procjeni?

Tijekom psihološke procjene dajemo veliki naglasak na to da Vi kao roditelji dobijete jasne smjernice i podršku kako možete pomoći svom djetetu, a u svom pristupu testiranja mlađe djece koristimo igru kako bismo pomogli djetetu da se opusti i pokaže sve što zna.

Osim toga, procjena uključuje više susreta što nam omogućuje da detaljno upoznamo i dobro razumijemo dijete i bitne okolnosti djetetovog života.

Kada je to potrebno, kontaktiramo i druge odrasle osobe poput stručnjaka koji rade u odgojno-obrazovnim ustanovama kako bi prikupili informacije o funkcioniranju djeteta u grupnom okruženju.

Psihoterapijski rad s djecom i adolescentima

Kada smo prvi puta čuli za terapiju igrom, oduševila nas je jer odgovara na pitanje – kako pomoći djetetu na način da je razvojno prikladno, na način da nas dijete može čuti kada mu je jako teško i naravno, u skladu s time, da mu možemo i pomoći.

Glavni cilj, bez obzira na simptome, jest pomoći djetetu da proradi emocije i/ili zadovolji potrebe koje mu otežavaju zdrav psihosocijalni razvoj, da mu podržimo razvoj pozitivne slike o sebi te da razvije strategije suočavanja s problemom i rješavanja problema. Paralelno s djetetom, radimo intenzivno i s roditeljima, na jačanju roditeljskih vještina kroz psihoedukativni i savjetodavni rad.

Uz to, prema potrebi, surađujemo s dječjim vrtićima, školama te drugim institucijama.

Uključivanju djeteta ili adolescenta u psihoterapijski proces prethodi:

  • Liječnička dijagnostička dokumentacija i postavljanje indikacije za provođenje tretmana (obavezno)
  • Psihološka ili razvojna procjena (poželjno)
  • Suglasnost oba roditelja ili nadležnih institucija (obavezno)

Psihoterapija za djecu i adolescente je namijenjena:

  • za dijete koje je doživjelo neki oblik traume i ili ima neke druge teškoće prilagodbe ili psihosomatike što ga ometa u svakodnevnom funkcioniranju
  • za djetetove roditelje koji će dobiti dodatnu psihoedukativnu podršku
  • za druge odrasle osobe koje su uključene u odgoj djeteta uključenog u terapiju igrom

Lokacije i kontakti

Centar ProventusRudeška cesta 17910000 Zagreb
mob: 01 5813 604
mail: web: www.centarproventus.hr
Centar Proventus

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!