U Internacionalnom dječjem vrtiću „Čarobni svijet“ vjerujemo da je djetinjstvo bajka u kojem je glavni junak uvijek dijete, dok sporedne likove i scenu kreiraju odrasli. Individualna za svakog, posebna po mnogo čemu... ali ako se ne proživi kako spada, ostaje neispisana te za život nikad pročitana bajka!
ProstorOrganizacija prostora i način samog rada temelji se na motivu i tendencija ugodnog drugog doma za dijete. Obiteljsko ozračje našeg prostora, bliski odnosi unutar tima i "roditeljski" prema djeci omogućuju osjećaj sigurnosti. Stilizirana, prema mjeri djeteta adaptirana kuća, tek benigno podsjeća na realnost da su odvojeni od svog doma i svojih obitelji. Za razliku od velikih, institucionalnih, ovakav obiteljski ambijent djeci pruža jedinstven azil. Ništa ih ne ugrožava, sigurni su i slobodni istraživati i stvarati, a u trenucima emocionalnog naboja ili samo potrebe za nježnošću, uvijek su tu slobodne ruke barem jednog odgojitelja.
OdgajateljiU Čarobnom svijetu ništa nije slučajno i ništa nije obično. Tu nema podjela i klasičnih uloga, sve tete su vaše tete. Kao dobre vile i čarobnjaci tu su samo kako bi dječja mašta postala stvarnost . Odgajatelji su ti koji potkrijepljeni svojim stručnim znanjem i saznanjima na širokom području odgoja i obrazovanja, njege i skrbi, vode dijete tempom koji mu odgovara, bez umora i s lakoćom, uzimajući u obzir individualne razlike, afinitete i mogućnosti te razvojne potrebe i zadaće. Jedino tako, polazeći od djeteta, gradi se snažna emocionalna bliskost, iz koje izlazi povjerenje i sigurnost, što je osnova za svaki daljnji napredak u grandioznom putu koji ga vodi k uspješnoj budućnosti, u kojoj će dijete nadvladati svoja "ograničenja" te uspješno pronaći i ostvariti svoju vokaciju, biti sretan, uspješan i zadovoljan čovjek. Tim je taj koji osluškujući dijete, te udruženim snagama, otkriva silnice i zakonitosti koje na njega utječu i vode ga, koje ga detereminiraju, ograničavaju i potiču, te na djeci primjeren, maštovit, bajkovit i čaroban način omogućuju da sve predoče u osobno iskustvo, proživljeno-doživljeno u punini sebe, kroz sva svoja osjetila.
Program koji slijedimo može se činiti istim ili jako sličnim kao u drugim vrtićima, ali nije bitno što, već kako se provodi. Svi sadržaji se integrirano provode i kao takvi su prilagođeni dobi djece i zorno predočeni. Vizualno iskustvo djece osnova je za subjektivno povezivanje pojava i pojmova.
Odgajatelj je taj koji postupno, kroz igru, upoznaje djecu s novim spoznajama, znanjima i iskustvima kako bi ovladala mentalnim i motoričkim vještinama, te emocionalno dozrijevala. Odgajatelj je taj koji kreira opći slijed aktivnosti spajanjem snažnih, izazovnih i nježnih, elemenata koji emotivno angažiraju dijete i aktiviraju njegovo intelektualno iskustvo, ali duljinu svake od njih, varijacije u ritmu, strukturu i tijek programa stvara dijete vodeći se prirodnim individualnim afinitetima te se na taj način izravno, kroz igru i s lakoćom, potiče njegov cjelokupni razvoj na osnovu čega nastaje cijela logika, cjelina i organizacija programa rada s djecom.
Polazište je dijete - od djeteta za dijete! Tim je taj koji potkrijepljen svojim stručnim znanjem i saznanjima na širokom području odgoja i obrazovanja, njege i skrbi, vodi dijete tempom koji mu odgovara, bez umora i s lakoćom, uzimajući u obzir individualne razlike, afinitete i mogućnosti te razvojne potrebe i zadaće. Jedino tako, polazeći od djeteta, gradi se snažna emocionalna bliskost, iz koje izlazi povjerenje i sigurnost, što je osnova za svaki daljnji napredak u grandioznom putu koji ga vodi k uspješnoj budućnosti, u kojoj će dijete nadvladati svoja "ograničenja" te uspješno pronaći i ostvariti svoju vokaciju, biti sretan, uspješan i zadovoljan čovjek. Tim je taj koji osluškujući dijete, te udruženim snagama, otkriva silnice i zakonitosti koje na njega utječu i vode ga, koje ga detereminiraju, ograničavaju i potiču, te na djeci primjeren, maštovit, bajkovit i čaroban način omogućuju da sve predoče u osobno iskustvo, proživljeno-doživljeno u punini sebe, kroz sva svoja osjetila.
Inovativne metode učenja
„Čarobni svijet“ kroz svoj program želi ukazati na važnost interkulturalizma koji je zamišljen kao proces i akcija gdje nema jednostavnog davanja i primanja u kojem bi netko bio unaprijed aktivan, a netko pasivan, manje ili više važan, već je ravnopravan u odnosu, a različit po sadržaju.Interkulturalno obrazovanje nije samo stjecanje znanja o drugima, nego se djeca osposobljavaju za suživot i odrastanje uz toleranciju i prihvaćanje različitosti.