Vrtić upisuje djecu od 3 godine do polaska u školu. Ono po čemu nastojimo biti drugačiji od ostalih je naša potpuna i bezrezervna briga za svako dijete individualno, u želji da im pružimo najkvalitetniji odgoj i obrazovanje. Da bi ostvarili takve standarde naše odgojiteljice kontinuirano prate i primjenjuju najnovija saznanja s područja predškolskog odgoja i obrazovanja kod nas i u svijetu.
Naš vrtić ima stručnu službu: pedagog, medicinska sestra, i vanjske suradnike: logoped i defektolog. U vrticu se provodi Program Predskole i Integrirani program ranog učenja engleskog jezika za koje vrtic ima verifikaciju od MZO.
Vrtić radi pet dana u tjednu (ne radimo subotom i nedjeljom).
Uključivanjem djece u pripremu zdravih obroka, poput voćne salate ili svježeg soka povećali smo motivaciju za konzumiranjem iste te samim time potaknuli djecu na iskustveno učenje. Samostalno pripremanje hrane pozitivno je djelovalo na dječje samopouzdanje, a posebno je potaklo djecu na isprobavanje različitih okusa i uživanja u jelu. Kroz projekt djeca su učila aktivno istražujući i promatrajući prostor i materijal koji ih okružuje. Interes djece za projekt se povećavao sa svakom novom aktivnošću. Djeca su se tijekom projekta krativno izražavala na različite načine, na što ih je motiviralo kreativno okruženje i dovoljno maštovitih poticaja.
Svrha projekta je doprinos usklađenju poslovnih i obiteljskih obveza roditelja djece korisnika usluga ranog i predškolskog odgoja na području Splita i Splitsko dalmatinske županije.
Neposrednim razgovorima s roditeljima neupitno je utvrđeno postojanje potrebe za novim dodatnim uslugama produljenog boravka djece u vrtiću na lokaciji Getaldićeva te širenje kapaciteta i uvođenje usluge smjenskog rada za novu vrtićku grupu na lokaciji Pujanke, budući da roditelji djece koja pohađaju vrtić imaju radna mjesta na kojima je radno vrijeme u disbalansu sa radnim vremenom vrtića te imaju poteškoće u usklađenju obveza i prijeti opasnost napuštanja radnog mjesta. Upravo ovim projektom će se izaći u susret potrebama roditelja, ali i poboljšati i unaprijediti vrtićka usluga.
Ciljne skupine čine djelatnici u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju mladih kojima će biti pružena usluga edukacija i čime će se osnažiti kompetencije te će se projektom ujedno i zaposliti novi odgajatelji. Nadalje, krajnje korisnike čine obitelji s uzdržavanim članovima koji koriste usluge ranog i predškolskog obrazovanja prema čijim potrebama su definirane nove usluge projekta kako bi uskladili poslovne i obiteljske obveze. Najvažniji i centralni dionici su djeca, krajnji korisnici kojima se izravno pruža usluga odgoja i obrazovanja a koji će provedbom projekta imati osiguran boravak u odgojnoj ustanovi u kojoj će im biti pružena vrhunska usluga odgoja i obrazovanja, posebice s novorazvijenim posebnim programima.