Dječji vrtić koncipiran je na temelju dugogodišnjeg iskustva i studija vlasnice iz Kanade (Toronto-Ryerson University). Kroz taj studij stekla je bogato iskustvo radeći i organizirajući raznolike dječje programe (Montessori, High Scope,vježbaonica, obiteljski centri, igraonice u bolnicama, rad s djecom s posebnim potrebama, itd.).
Vlasnici vrtića želja je stvoriti okružje u kojem će se djeca osjećati kao u vlastitom domu. U tom smislu uređen je i osmišljen prostor vrtića, tj. ostvareno je obiteljsko ozračje. Vrtić obiluje bogato opremljenim prostorom i didaktičkim materijalima koji djeci omogućava aktivno istraživanje i učenje uz kreativno osmišljene poticaje od strane odgojiteljica.
Rad u jednoj mješovitoj odgojnoj skupini omogućava individualni pristup svakom djetetu te planiranje bazirano prema njegovim sposobnostima i interesima. Okružje sliči realnom životu gdje djeca rastu integrirajući se i učeći jedni od drugih (mlađi od starijih i stariji od mlađih).
Buđenje talenta
Uz bogat redovni program u sigurnom, poticajnom i ugodnom okruženju planiramo ponuditi i veliki broj dodatnih programa: engleska igraonica za one koji ne pohađaju naš vrtić, kreativna radionica i druge ovisno o interesu roditelja.
Suradnja sa roditeljima
Polazeći od činjenice da su roditelji prvi odgajatelji i najbolji poznavatelji svoje djece, oslanjamo se i na njihove prijedloge, te u suradnji s njima osmišljavamo programe i aktivnosti za njihovu djecu.
Roditeljima nudimo:
Vješt i iskusan tim ljudi
Naše stručne odgojiteljice neprestano prate dijete i njegove aktivnosti, bilježe i dokumentiraju što dijete radi, njegove iskaze i analiziraju kako dijete uči jer se tako planiraju nova i primjerena iskustava djeteta.
Individualiziranim pristupom od strane osjećajnih i motiviranih odgojiteljica, nastojimo primjenjivati načela, metode i djelatnosti koje će kod svakog djeteta rezultirati razvojno i poticajno na svim područjima njegove osobnosti uvažavajući i poštivajući potrebe, sposobnosti i interese svakog djeteta.
Naš ukusan jelovnik
Svakodnevno imamo 4 obroka (doručak, voćna užina, ručak, užina), a cilj nam je da naša hrana bude raznovrsna, svježa i kuhana pa su voće i povrće naš svakodnevni meni.
Nudimo redoviti desetosatni i poludnevni odgojno obrazovni program učenja situacijskog engleskog jezika gdje djeca uče spontano i opušteno u bogatom prostorno-materijalnom i poticajnom okruženju.
Program je verificiran od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.
Program se velikim dijelom bazira na High-Scope metodi tzv. „Hands on” i podijeljen je u tri glavna segmenta „Plan-do-review” gdje se djecu potiču na samostalnost, istraživanje, donošenje zaključaka, rješavanju problema, slobodu izbora aktivnosti (sudjeluju u planiranju svojih aktivnosti, materijala koje će koristiti, itd.), te za kraj prisjećanje gdje zaokružuju cjelinu svoga dana. Ovaj pristup se temelji na radu psihologa Jeana Piageta i Deweya (zagovornika konstruktivističkog pristupa odgoju i učenju).
Prednosti učenja engleskog jezika u ranoj dobi:
Ova vrsta programa se odvija u djetetovom prirodnom okruženju i samim tim stvara svakodnevne situacije za usvajanje engleskog jezika bez direktnog poučavanja. Kroz igru, razne pjesmice, brojalice, priče, pjesmice uz pokret, rime, inicirane aktivnosti, i dr. djeca su svakodnevno izložena engleskom jeziku.
Naši materijali su uvijek djeci dostupni i promoviraju neovisnost i autonomiju učenja djece.