×

Dječji vrtić Mali princ

Zagreb

Dječji vrtić Mali princ osnovan je 1938. godine, djeluje kroz tri objekta u zagrebačkim naseljima Lašćina, Kozjak i Jordanovac

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!

Osnovne informacije

Dječji vrtić Mali princ osnovan je davne 1938.g. Kroz našu misiju: „stvaranje poticajnog okruženja koje omogućuje razvoj potencijala svakog djeteta, te razvoja odgovornog ponašanja o sebi, drugima i svemu što nas okružuje“ kontinuirano se trudimo dati djeci najbolje. Štitimo i poštujemo djetinjstvo.

Prvi smo vrtić u Zagrebu dobitnik statusa Međunarodne Eko-škole i Zelene zastave (VII. generacija, 27.travnja 2007.g.).

U našem odgojno-obrazovnom radu koristimo elemente projektne metode rada s djecom rane i predškolske dobi. Teme projekata koji se provode odgojnim skupinama nastaju kao rezultat odgojiteljevih prepoznavanja interesa djece ili kao odgovor na određeni događaj, ideju ili problem iniciran od strane djeteta. Autorstvo nad projektima u što većoj mjeri nastojimo prepustiti djeci. Stoga volimo reći kako su naši projekti inicirani od djece, a uokvireni kreativnošću naših odgojitelja. Na temelju analize dječjih razgovora, crteža te promatranjem istraživačkih i drugih aktivnosti djece, odgojitelji “projiciraju” tijek projekta, osmišljavaju poticaje i aktivnosti sukladne dječjim interesima. Djeca nova znanja stječu traganjem za odgovorima i sudjeluju u promišljanju i planiranju novih iskustava učenja. Tijekom projekta nastojimo organizirati različite posjete i izlete, koje smatramo sastavnim segmentima učenja djece. Time nastojimo osigurati djeci mogućnost:
  • aktivnog učenja – poticati radoznalost, čuđenje i iznenađenje kao stalan stav prema svijetu koji dijete okružuje, stvarati poticaje za sve senzorne modalitete u stjecanju iskustva
  • suradničkog učenja – njegovati zajedništvo i ravnopravnost, razmjenu iskustava, znanja i vještina, uzajamnu podršku i pomoć, doprinos svakog pojedinca zajedničkom cilju
  • situacijskog učenja – kroz smisleno i neposredno učenje djeteta u prirodnim uvjetima i pravim životnim situacijama, uvažavanje djetetovih interesa, aktualnosti u prirodnom i društvenom okruženju, afirmacija djetetovih spontanih ideja i inicijative.

Programi

Cjelodnevni program

  • Redoviti program
  • Jezični program - engleski
  • Sportski program
  • Ekološki program

Kratki program

  • Jezični program - engleski
  • Program plesa i ritmike
  • Program za darovitu djecu

Detaljne informacije

Redoviti program

Redovitim 10-satnim programom obuhvaćeno je 5 jasličkih te 18 vrtićkih odgojno-obrazovnih skupina.

Program se temelji na zakonskim i stručnim propisima, a pri njegovoj provedbi poštujemo osnovna načela rada s djecom predškolske dobi, usmjeravajući se obilježjima kvalitetnog izvanobiteljskog odgoja, organizirajući rad fleksibilno, u partnerstvu s roditeljima i širom zajednicom te poštujući prava svakog djeteta.

Posebna pozornost posvećuje se stvaranju kvalitetnog, poticajnog okruženja koje jamči cjelovit razvoj djeteta i osigurava njegovu osobnu, emocionalnu, obrazovnu i socijalnu dobrobit. Odgojno-obrazovni rad temelji se na suvremenom shvaćanju djeteta i organizacije odgojno-obrazovnog procesa:

  • vrtić je mjesto cjelovitog razvoja, odgoja i učenja djeteta
  • vrtić je mjesto istraživanja, otkrivanja i aktivnog učenja
  • vrtić je mjesto kvalitetnih odnosa, suradnje i tolerancije
  • vrtić je mjesto stvaranje i izražavanja u različitim formama
  • vrtić je mjesto demokratičnog življenja, aktivnog sudjelovanja i suodlučivanja djeteta

Program ranog učenja engleskog jezika

Program ranog učenja engleskog jezika provodi se u tri mješovite odgojne skupine - u dvjema kao cjelodnevni, a u jednoj kao poludnevni u sklopu redovitog 10-satnog programa.

Specifični ciljevi i zadaće programa:

  • situacijsko učenje engleskog jezika - kroz smisleno i neposredno učenje djeteta u prirodnim uvjetima i pravim životnim situacijama, uvažavanje djetetovih interesa, aktualnosti u prirodnom i društvenom okruženju, afirmacija djetetovih spontanih ideja i inicijative
  • razvoj radoznalosti i senzibilizacija dijeta za engleski jezik
  • poticanje sposobnosti slušanja stranog fonološkog sustava - razvijanje slušne osjetljivosti, stvaranje navike slušanja i razumijevanja drugog jezika te sposobnosti oponašanjea zvukova i tonova glasa
  • poticanje usvajanja osnovnog jezičnog rječnika, jezične strukture i jezične funkcije putem komunikacijskih sadržaja primjerenih dječjem uzrastu
  • kroz svakodnevne životne situacije poticanje djece na korištenje engleskog jezika, spontano, jednostavnim rečenicama i frazama


Program kinezioloških aktivnosti

U objektu Kozjak formirana je sportska odgojna skupina u kojoj se provodi Cjelodnevni program kinezioloških aktivnosti za djecu u dobi od 3 godine do polaska u osnovnu školu.

Specifični ciljevi i zadaće ovog programa:

  • poticanje razvoja motoričkih sposobnosti djece - koordinacije, ravnoteže, preciznosti, opće snage i izdržljivosti te fleksibilnosti
  • razvoj posebnih motoričkih vještina i struktura gibanja pojedinih sportova (tenis, nogomet, košarka, rukomet, odbojka,...) kao i usvajanje osnovnih pojmova i razumijevanja pravila tih sportova
  • poticanje koordinacije pokreta te spretnosti okulomotorike
  • poticanje timskog rada, sposobnosti djeteta da surađuje, dogovara se, donosi i provodi zajedničke odluke u igri i zajedničkim aktivnostima
  • promoviranje aktivnog i sportskog načina života


Eko program

Program odgoja i obrazovanja za održivi razvoj provoditi se u Eko odgojnoj skupini na objektu Kozjak, a namijenjen je djeci u dobi od 3 godine do polaska u osnovnu školu.

Specifični cilj i zadaće programa su u životu vrtića i odgojno-obrazovnom procesu ostvarivati i razvijati kod djece brižan i odgovoran odnos prema sebi, socijalnom i materijalnom okruženju i prirodi, pri čemu možemo izdvojiti:

  • očuvanje i jačanje zdravlja te promoviranje i prakticiranje zdravog stila života
  • usvajanje znanja i iskustva djeteta vezanih za odvajanje, zbrinjavanje i oporabu otpadnih materijala
  • razvoj svijesti o važnosti racionalnog korištenja vode i električne energije
  • razvoj ekološke osjetljivosti i osjećaja vlastite odgovornosti za očuvanje okoliša
  • poticanje pozitivnih stavova i ljubavi prema prirodi i boravku, uživanju u prirodi
  • poticanje znatiželje prema različitim prirodnim pojavama i njihovom proučavanju, razumijevanju
  • uživanje u karakteristikama svih godišnjih doba svim osjetilima djeteta
  • osiguravanje bogatstva prirodnih materijala u odgojnoj skupini
  • poticanje brige o biljkama i životinjama u okruženju

Program „Djeca u prirodi“

Program se provodi kao petodnevni, cjelodnevni boravak djece školskih obveznika i njihovih odgojitelja u Gradu Maldih – Granešina.

Program „Djeca u prirodi“ u Gradu mladih realizira se temeljem dobrovoljne odluke roditelja o sudjelovanju njihovog djeteta u programu. Djeca u Gradu mladih borave u kućicama/paviljonima (jedna skupina s dvije matične odgojiteljice) koje su uređene poput obiteljskog doma. Djeca imaju pet obroka koji se pripremaju prema vrtićkim normativima, a djeca objeduju u „pravom restoranu“. U školi su uređeni i suvremenim didaktičkim materijalima opremljeni kabineti: istraživački laboratorij, soba za stimulaciju osjetila, komunikacijska soba, likovni atelier, soba za projekcije, stolarska radionica, polivalentna dvorana, galerija za dječje stvaralaštvo i dvorana s pozornicom. Objekti za boravak djece smješteni su u kultiviranom šumskom okruženju koje pruža izvrsne uvjete za šetnju, igru i istraživačke aktivnosti djece u prirodi. U blizini se nalaze zanimljivi objekti koje djeca mogu posjetiti: seosko dvorište s kozama, jezero s ribicama, naselje Granešina s primjercima starih drvenih kuća…

Ciljevi programa „Djeca u prirodi“ usmjereni su na:

  • razvoj ekološke osjetljivosti djece i njihovu spremnost na praktično djelovanje
  • zadovoljavanje raznolikih potreba i interesa djeteta i cjelovitog pristupa djetetu kao osobi,
  • ostvarivanje njegovih prava na aktivnu participaciju
  • jačanje i unapređivanje djetetovog zdravlja
  • osamostaljivanje djece i poticanje razvoja emocionalne i socijalne kompetencije


Program “Iskrice”

Program radionica za potencijalno darovitu djecu “Iskrice” se provodi na objektu Kozjak, jednom tjedno u poslijepodnevnim satima.

Program «Iskrice», kroz različite kreativne aktivnosti, pokuse, natjecateljske igre, didaktičke igre, mozgalice, zagonetke, kreativne pitalice, igre asocijacija, kvizove, logičko-kombinatoričke i matematičke igre, aktivnosti za poticanje kritičkog mišljenja i zaključivanja, socijalne igre potiče intelektualne i socijalne vještine, timski rad, konvergentno i divergentno mišljenje i dr.

Osnovna nam je želja da kroz zabavne i izazovne aktivnosti pružimo djetetu mjesto gdje može raditi ono što voli, družiti se sa sebi sličnim vršnjacima te razvijati i dalje svoje potencijale.

Lokacije i kontakti

Centralni objekt

Centralni objekt - LašćinaLaščinska 1710000 Zagreb
mob: 01 2431 460
mail: web: vrtic-maliprinc.zagreb.hr

Područni objekt

Područni objekt - KozjakUlica Rebar 3110000 Zagreb
mob: 01 2347 138

Područni objekt

Područni objekt - JordanovacJordanovac 2310000 Zagreb
mob: 01 2321 070

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!