×

Dječji vrtić Maslačak

Krapinske toplice

Naš vrtić je mjesto za igru, život i cjeloviti razvoj individualnih potencijala djeteta u skladu s razvojnim potrebama i pravima djece.
Dječji vrtić Maslačak

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!

Osnovne informacije

Naš vrtić je mjesto za igru, život i cjeloviti razvoj individualnih potencijala djeteta u skladu s razvojnim potrebama i pravima djece.

Naša misija

  • Pružiti svakom djetetu njegu,skrb i zaštitu
  • Cjelovit razvoj svih dječjih sposobnosti, potencijala i kompetencija u partnerstvu s obitelju
  • Omogućiti veći obuhvat djece predškolskim odgojem proširenjem kapaciteta
  • Zadovoljiti djetetove potrebe i štititi njegova prava
  • Omogućiti stjecanje socijalnih vještina u interakciji s djecom, odraslima i okruženjem u kojem dijete živi
  • Osmisliti i omogućiti razvojnu i poticajnu sredinu za cjelovit razvoj djece
  • Njegovanje kulture i tradicije okruženje u kojem dijete živi uz elemente održivog razvoja
  • Podizati stručne kompetencije svih zaposlenih
  • Kontinuirano stručno usavršavanje odgojnih djelatnika

Redoviti desetosatni programKroz redoviti program:

  • Pravovremeno i primjereno zadovoljavamo potrebe djece
  • Brinemo o zdravlju, rastu i razvoju i sigurnosti djece
  • Ostvarujemo i živimo prava djece i odraslih
  • Maksimalno uvažavamo individualne mogućnosti i posebne potrebe djeteta
  • Živimo kao obitelj stvarajući uvjete za partnerstvo s roditeljima
  • Gradimo suradnju i odgovornost lokalne zajednice za potrebe djece

Kurikulum vrtićaKurikulum našeg vrtića gradi se na našim posebnostima i osobitostima vezanim uz uvjete, prostorno-materijalni kontekst, osobitost djece i stručnog kadra, a osobito uz kulturu, tradiciju i ekološku usmjerenost Općine Krapinske Toplice te se temelji na humanističkim načelima i vrijednostima.

U našem vrtiću svakodnevno preispitujemo našu praksu i načine na koje dijete razmišlja, istražuje i uči, što nam pomaže da stvarni život približimo djetetu, kako bi ono djelovanjem kroz igru učilo i shvaćalo svijet oko sebe te se razvilo u kompetentnog pojedinca. Kako bi to postigli, smatramo da je potrebno je planiranje odgojno obrazovnog procesa usmjereno na promišljanje dobrobiti za dijete i načina na koji se ona može ostvariti. Kurikulum uključuje:

  • Osobnu i emocionalnu dobrobit – subjektivan osjećaj da se dijete osjeća zdravo, zadovoljno i dobro
  • Obrazovnu dobrobit – uspješno funkcioniranje i razvijanje osobnih potencijala (spoznajnih, umjetničkih , motoričih..)
  • Socijalnu dobrobit – uspješno interpersonalno funkcioniranje i razvijanje socijalnih kompetencija

Važan cilj kurikulum vrtića “Maslačak“ je cjelovit razvoj, učenje i odgoj djece i razvoj njihovih kompetencija:

  • Kompetencije su razvojne, njihov razvoj se prati kontinuirano.
  • Kompetencije djece se u našem vrtiću procjenjuju cjelovito i promatraju u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno.
  • Razvoj kompetencije predstavlja okosnicu za razvoj samopoštovanja, samopouzdanja i pozitivne slike djeteta o sebi

Predškolski kurikulumTemeljne odrednice predškolskog kurikuluma prema kojima se planiraju sve aktivnosti koje se odnose na dijete su sljedeća kompetencijska područja:

  • Komunikacija na materijalnom jeziku
  • Komunikacija na stranim jezicima
  • Matematička kompetencija i kompetencije u prirodoslovlju
  • Digitalna kompetencija
  • Učiti kako učiti
  • Socijalna i građanska kompetencija
  • Inicijativnost i poduzetnost
  • Kultura i izražavanje

Naš je cilj pomoći djetetu da se razvije u samopouzdanu, samostalnu, emocionalno senzibilnu, odgovornu, kreativnu i prije svega sretnu zadovoljnu osobu. Ciljevi traže od nas kontinuirano stručno usavršavanje, istraživanje u praksi, promišljanje o njezinu unapređivanju te konkretnim aktivnostima i naporima na njezinu mijenjanju u vlastitim uvjetima.

Stalno razvijamo kulturu ustanove koja osnažuje zaštitne mehanizme i umanjuje rizične čimbenike i okruženje koje je funkcionalno, sigurno, razvojno primjereno i poticajno te profesionalne, kompetentne i odgovorne djelatnike.

Samovrednovanje i vanjsko vrednovanje ustanova predškolskog odgoja i obrazovanjaDječji vrtić je uključen u proces Samovrednovanja i vanjskog vrednovanja ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u suradnji NCZVVOO. Godinama timski radimo na zajedničkom podizanju kvaliteta kroz područja razvoja.

Taj proces nam je pomogao kroz refleksiju i samorefleksiju osvijestiti naše prednosti i utvrditi kritične točke na kojima se kroz strateški plan podiže kvaliteta.

Programi

Cjelodnevni program

  • Redoviti program
  • Program za djecu s teškoćama
  • Jezični program - engleski

Kratki program

  • Redoviti program
  • Jezični program - engleski
  • Program folklora
  • Program plesa i ritmike
  • Sportski program

Detaljne informacije

Program engleskog jezika

Provodimo poludnevni program ranog učenja engleskoga jezika u sklopu redovitog cjelodnevnog programa.

Provodimo poludnevni program ranog učenja engleskoga jezika u sklopu redovitog cjelodnevnog programa.

Program je namijenjen djeci u dobi od tri godine do polaska u osnovnu školu i provodi se u jednoj mješovitoj skupini, u skladu sa suvremenim pedagoškim pristupom, čime se omogućavaju prilike za međusobnu suradnju i učenje starije i mlađe djece.

Cilj programa je razvijati želju i stvarati potrebu komuniciranja na engleskome jeziku u okruženju koje je poticajno za prirodan način usvajanja jezika, što sličniji onome pri učenju materinjeg jezika, kroz svakodnevne praktične životne situacije, igru, istraživalačke aktivnosti i interakcije djece međusobno te djece i odraslih. Program ima tendenciju poticanja i podrške djetetovu razvoju u cjelini, polazeći od individualnih sposobnosti, uvažavajući posebne potrebe, aktivnostima na materinskom i engleskom jeziku.

Kraći program predškole

Program je namijenjen djeci koja ne polaze redoviti program u godini prije polaska u školu.

Program je namijenjen djeci koja ne polaze redoviti program u godini prije polaska u školu.

On je prepoznatljiv u našoj sredini i djeci omogućuje izgrađivanje socijalnih vještina i pripremu za početak školovanja kroz igru i učenje. Traje od listopada do lipnja tekuće školske godine. Program podržava razvoj samostalnosti, kompetencija djece, socijalnih vještina i vještina samozaštite, razvoj emocionalnih veza s vršnjacima, suradničko učenje te podržava razvoj svih oblika spontanog i kreativnog izražavanja. Održava se u posebnoj jedinici u vrtiću, kvalitetnom prostornom okruženju uz interakciju s vrtićkim programom i u prijepodnevnim satima.

Ostali programi

Vrtić nudi i neke kraće programe kao što su: engleski jezik, folklor, balet i razne sportske aktivnosti.
  • Kraći program učenja Engleskog jezika koji provodi škola stranih jezika s verificiranim programom, u vrijeme radnog vremena vrtića i traje 60 sati godišnje – program se provodi u skladu s interesom roditelja
  • Djeca se mogu uključiti u program folklora koji vodi naša odgojiteljica pri kulturno umjetničkom društvu i u program baleta koji vodi plesni studio
  • Program se obogaćuje prema interesu roditelja i uključivanjem djece u sportske aktivnosti: mali nogomet, skijanje i obuka neplivača preko škola i klubova koji su verificirani za te programe
  • Poseban kraći sportski program koji provodi sportsko društvo s verificiranim programom, u vrijeme radnog vremena vrtića u razdoblju od listopada do lipnja, 2 puta tjedno – program se provodi u skladu s interesom roditelja

Lokacije i kontakti

Dječji vrtić MaslačakToplička ulica 3449217 Krapinske toplice
mob: 049 500 319
mail: web: dvkt-maslacak.hr
Dječji vrtić Maslačak

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!