Naš vrtić je mjesto za igru, život i cjeloviti razvoj individualnih potencijala djeteta u skladu s razvojnim potrebama i pravima djece.
Naša misija
Redoviti desetosatni programKroz redoviti program:
Kurikulum vrtićaKurikulum našeg vrtića gradi se na našim posebnostima i osobitostima vezanim uz uvjete, prostorno-materijalni kontekst, osobitost djece i stručnog kadra, a osobito uz kulturu, tradiciju i ekološku usmjerenost Općine Krapinske Toplice te se temelji na humanističkim načelima i vrijednostima.
U našem vrtiću svakodnevno preispitujemo našu praksu i načine na koje dijete razmišlja, istražuje i uči, što nam pomaže da stvarni život približimo djetetu, kako bi ono djelovanjem kroz igru učilo i shvaćalo svijet oko sebe te se razvilo u kompetentnog pojedinca. Kako bi to postigli, smatramo da je potrebno je planiranje odgojno obrazovnog procesa usmjereno na promišljanje dobrobiti za dijete i načina na koji se ona može ostvariti. Kurikulum uključuje:
Važan cilj kurikulum vrtića “Maslačak“ je cjelovit razvoj, učenje i odgoj djece i razvoj njihovih kompetencija:
Predškolski kurikulumTemeljne odrednice predškolskog kurikuluma prema kojima se planiraju sve aktivnosti koje se odnose na dijete su sljedeća kompetencijska područja:
Naš je cilj pomoći djetetu da se razvije u samopouzdanu, samostalnu, emocionalno senzibilnu, odgovornu, kreativnu i prije svega sretnu zadovoljnu osobu. Ciljevi traže od nas kontinuirano stručno usavršavanje, istraživanje u praksi, promišljanje o njezinu unapređivanju te konkretnim aktivnostima i naporima na njezinu mijenjanju u vlastitim uvjetima.
Stalno razvijamo kulturu ustanove koja osnažuje zaštitne mehanizme i umanjuje rizične čimbenike i okruženje koje je funkcionalno, sigurno, razvojno primjereno i poticajno te profesionalne, kompetentne i odgovorne djelatnike.
Samovrednovanje i vanjsko vrednovanje ustanova predškolskog odgoja i obrazovanjaDječji vrtić je uključen u proces Samovrednovanja i vanjskog vrednovanja ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u suradnji NCZVVOO. Godinama timski radimo na zajedničkom podizanju kvaliteta kroz područja razvoja.
Taj proces nam je pomogao kroz refleksiju i samorefleksiju osvijestiti naše prednosti i utvrditi kritične točke na kojima se kroz strateški plan podiže kvaliteta.
Provodimo poludnevni program ranog učenja engleskoga jezika u sklopu redovitog cjelodnevnog programa.
Program je namijenjen djeci u dobi od tri godine do polaska u osnovnu školu i provodi se u jednoj mješovitoj skupini, u skladu sa suvremenim pedagoškim pristupom, čime se omogućavaju prilike za međusobnu suradnju i učenje starije i mlađe djece.
Cilj programa je razvijati želju i stvarati potrebu komuniciranja na engleskome jeziku u okruženju koje je poticajno za prirodan način usvajanja jezika, što sličniji onome pri učenju materinjeg jezika, kroz svakodnevne praktične životne situacije, igru, istraživalačke aktivnosti i interakcije djece međusobno te djece i odraslih. Program ima tendenciju poticanja i podrške djetetovu razvoju u cjelini, polazeći od individualnih sposobnosti, uvažavajući posebne potrebe, aktivnostima na materinskom i engleskom jeziku.
Program je namijenjen djeci koja ne polaze redoviti program u godini prije polaska u školu.
On je prepoznatljiv u našoj sredini i djeci omogućuje izgrađivanje socijalnih vještina i pripremu za početak školovanja kroz igru i učenje. Traje od listopada do lipnja tekuće školske godine. Program podržava razvoj samostalnosti, kompetencija djece, socijalnih vještina i vještina samozaštite, razvoj emocionalnih veza s vršnjacima, suradničko učenje te podržava razvoj svih oblika spontanog i kreativnog izražavanja. Održava se u posebnoj jedinici u vrtiću, kvalitetnom prostornom okruženju uz interakciju s vrtićkim programom i u prijepodnevnim satima.