Dječji vrtić Panda osnovan je 2011. godine u 9 mjesecu. Ideja je bila stvoriti vrtić koji će biti dostupan djeci i roditeljima – vrtić u kojem su dječji interesi i potrebe na prvom mjestu. U svoj rad uključujemo smjernice suvremene pedagogije i prema njima se vodimo.
Naša misijaU svom programu usmjereni smo na cjelovit razvoj djeteta i njegovih potencijala, poštivanju dječjih prava i uvažavanju individualnih interesa i potreba djece. Svojim djelovanjem pružamo potporu obitelji i pridonosimo razvoju roditeljskih kompetencija, te tako doprinosimo razvoju društvene zajednice. Misija našeg vrtića je odgojiti samostalno, radoznalo, kreativno dijete koje je sposobno razumjeti i prihvatiti sebe i druge putem igre čiji dar i užitak nikad ne prestaje.
Naša vizijaNaša vizija je vrtić kao mjesto rasta i razvoja svakog pojedinca u poticajnom okruženju. Djeci želimo puno zaigranosti, roditeljima roditeljsku sreću, zaposlenima kvalitetu odnosa, prijateljima i suradnicima zadovoljstvo u suradnji s nama.
Cjelodnevni program, provodi se u jasličkim i vrtićkim skupinama. Temeljen na humanističko-razvojnoj koncepciji odgoja i obrazovanja djece predškolske dobi, u prvi plan stavlja dijete, njegove potrebe, prava, te sustavno poticanje cjelovitog razvoja djeteta.
Kako kreiramo kvalitetno ozračje u našem vrtiću?
Kvalitetno i poticajno ozračje podrazumijeva ponudu raznovrsnih materijala koje djeca mogu stalno koristiti, prema svojim željama i interesima. U našem vrtiću promišljamo i nudimo poticajne materijale s ciljem stimuliranja razvoja svakog djeteta.
Kvaliteta ozračja u vrtiću očituje se kroz:
Obilježja našeg pristupa su:
U odnosu na dijete:
Mi želimo da dijete:
Kako to ostvarujemo?
Potrebe djece su iste, ali su načini njihovog odrastanja, sklonosti i interesi, vrlo različiti. Zato je program svake skupine specifičan. Zanimljivosti koje privuku njihovu pažnju, projekti koje ostvaruju omogućuju im istraživanje, inicijativu, učenje od odraslih ali i od druge djece, kreativnost, dobru zabavu i oblikovanje pozitivne slike djeteta o sebi.