×

Dječji vrtić Pipi duga čarapa

Zagreb

Privatni dječji vrtić Pipi Duga Čarapa nalazi se u zagrebačkom naselju Staglišće koji u obiteljskom ozračju ima tri vrtićke skupine

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!

Osnovne informacije

Dječji vrtić Pipi Duga Čarapa osnovan je u studenome 2003. godine. Nalazimo se na adresi Našička 18 na Staglišću (Jarun). Ljubav prema svome zvanju osnivačici je bila motivacija za pokretanje ovog vrlo zahtjevnog posla: djeci stvoriti okružje u kojem će se osjećati kao u vlastitom domu; ono što za svoju djecu nije uspjela pronaći u ostalim vrtićima. U tom smislu uredila je prostor vrtića, zadržavši obiteljsko ozračje, te pomno birala odgojiteljski kadar. Naše tete brinu o djeci svrstanoj u tri vrlo male skupine, kako bi imale vremena posvetiti se svakom djetetu. Radno vrijeme vrtića je od 6.30 do 17.30 sati svakog radnog dana u godini (osim subotom i nedjeljom).

Hrana i boravak na zrakuOsnovne potrebe predškolske djece su hrana i boravak na svježem zraku. Kako našoj djeci želimo pružiti samo najbolje, odlučili smo se za hranu mediteranskog tipa. Osim glavnog, djeci spravljamo još četiri obroka – i nešto što ne smijemo zaboraviti – dnevni tanjur zdravlja – svježe voće!

Naša djeca svakodnevno izlaze na svježi zrak, na obližnja igrališta, do jezera Jarun ili pak, oni veći, do Medvednice, u poneki muzej ili šetnju središtem grada.

O našim programimaSvrha pohađanja vrtića za dijete je prvenstveno igra, ali uz igru valja i nešto naučiti. Znatiželjne glavice naših najmlađih nevjerojatnom lakoćom upijaju svijet oko sebe i nije im teško učiti dva strana jezika (engleski i njemački), ili sudjelovati u našim kreativnim radionicama. Najnovija istraživanja upravo upućuju na rano učenje stranih jezika. Djetetu to nije opterećenje, a ono što u ovoj dobi čuje, ostaje mu trajno kao temelj za kasniju naobrazbu, ne samo iz jezika. Računalnom radionicom uvodimo djecu u svijet suvremene tehnologije, ritmičkom i plesnom animiramo jednako dječake i djevojčice, lutkarskom, likovnom, pekarskom… Folklorom njegujemo našu baštinu – plesove, zaboravljene dječje igre.

Djecu uključujemo i u izvanvrtićke sportske aktivnosti. Organiziramo jednotjedno zimovanje, školu skijanja na Medvednici, klizati učimo u sklopu Hokejaškog kluba Medveščak. U toplijim danima naši treneri djecu uče rolati i igrati tenis, plivamo na bazenima uza Savu, a jahanje svladavamo na Hipodromu. One starije obvezno u lipnju vodimo na jednotjedno ljetovanje na Jadran.

Moramo se pohvaliti i javnim nastupima u kojima sudjeluju djeca iz svih naših odgojnih skupina. Ne bismo li djecu oslobodili straha od takvih nastupa, naučeno u sklopu naših programa redovito izvodimo na priredbama u Zagrebu: na Trepsu (susreti plesnih skupina na Trešnjevci), na Zrinjevcu, na Danima vrtića grada Zagreba i u drugim prigodama, za što smo dobili brojna priznanja i nagrade.

Programi

Cjelodnevni program

  • Redoviti program

Kratki program

  • Jezični program - engleski
  • Jezični program - njemački
  • Sportski program
  • Program plesa i ritmike
  • Dramsko-scenski program
  • Program folklora

Detaljne informacije

Rano učenje engleskog jezika

Cilj programa je poticanje osjetljivosti za engleski jezik i interpersonalne komunikacije u interakcijskom tijeku.

Učenje stranog jezika pridonosi osjećaju sigurnosti, samopouzdanja te spontanosti u izražavanju. Predškolska dob je povoljno razdoblje za učenje stranog jezika. Brže i lakše je usvajanje čistog izgovora i intonacije.

Ciljevi programa

  • razvijati i podržavati interes za učenje engleskog jezika
  • razvijati izražavanje na jeziku koji nije materinski
  • razvijati osjetljivost za drugi fonološki sustav

Rano učenje njemačkog jezika

Cilj programa je pružiti djetetu mogućnost da u igri, duženju, komunikaciji u spontanoj interakciji dijete-dijete, dijete-djeca, dijete- odgojitelj, na zanimljiv način razvija zanimanje i motivaciju za usvajanje njemačkog jezika i njegovo daljnje učenje.

Rano učenje stranog jezika u vrijeme globalizacije smatra se iznimno važnim. Ima povoljne učinke na intelektualni i cjelokupni razvoj djeteta te pozitivno utječe na kasnije učenje drugih jezika. Dijete predškolske dobi uči na specifičan način ,istražujući svijet oko sebe cijelim svojim bićem i svim osjetilima. U predškolskoj dobi imaju sposobnost usvojiti čisti, pravilan izgovor svih glasova i melodiju jezika.

Cilj programaCilj programa je omogućiti djeci predškolske dobi upoznavanje i usvajanje njemačkog jezika na njima prilagođen način.

Zadaće programa

  • senzibilizirati djecu predškolske dobi za rano učenje njemačkog jezika
  • poticati kod djece komunikaciju na njemačkom jeziku kroz spontanu interakciju djece i odraslih
  • razvijati kod djece samopouzdanje i osjećaj uspješnosti kroz izražavanje na njemačkom jeziku
  • Sadržaji rada vezani su za usvajanje pojmova (riječi – fraza), tematskih cjelina, te su prilagođeni djetetovim interesima, iskustvima, znanju i dobi.

Sportski program – univerzalni

Sportski program provodi se svakodnevno po 30 minuta s djecom od 3. do7. godine života.  

Djetetov prirodni razvoj je zakonit i progresivan. Na njegov razvoj utječu nasljedni čimbenici i mnogi egzogeni faktori. Zapažene su velike individualne razlike fizičkog i psihičkog razvoja djece iste kronološke dobi. Tjelesni odgoj znatan je egzogeni faktor kojim u većoj ili manjoj mjeri potičemo razvoj morfološko-motoričkih i funkcionalnih sposobnosti djeteta. Predškolski odgoj je prvi dio odgojno-obrazovnog sustava koji se ostvaruje putem različitih humanističko-razvojnih programa.

Programsko usmjerenje je temeljno polazište za konkretiziranje programa u vrtiću, s primarnim ciljem i zadaćama za poticanje cjelovitog razvoja djeteta humanističko-razvojnim pristupom, prije svega, poštivanjem prava na zadovoljavanje općih i posebnih potreba djeteta. Specifičnosti rada s djecom, koja imaju izraženu potrebu za igrom i aktivnošću s pokretima, obvezuju nas na osmišljavanje primjerenih programa za zadovoljavanje tih potreba, a samim time stručno-kompetentno poticanje tjelesnog i psihomotornog razvoja djeteta.

Uvažavajući potrebe djece i roditelja za organizaciju i provođenje posebnog sportskog programa, postavili smo cilj, zadaće, sadržaje i aktivnosti za njegovo provođenje.

Cilj programa

Zadovoljavanje općih i posebnih potreba djeteta za igrom i sportskim aktivnostima, poticanjem cjelovitog razvoja, a osobito morfološko-motoričkih i funkcionalnih sposobnosti djeteta.

Uvođenje djece u osnove sportskih programa, u skladu s njihovim općim i posebnim potrebama.

Zadaće programa

  • zadovoljavanje osnovne potrebe za igrom,
  • poticanje cjelovitog razvoja djeteta (kognitivnog, konativnog, tjelesnog i socijalno-emocionalnog),
  • poticanje morfološko-motoričkih i funkcionalnih sposobnosti djeteta,
  • usavršavanje osnovnih oblika kretanja u različitim životnim situacijama, do automatizacije motoričkih pokreta, u skladu s razvojnim potrebama djeteta,
  • poticanje zdravog načina življenja, boravka u prirodi i navika za očuvanje vlastitog i tuđeg zdravlja,
  • poticanje igre i učenja osnovnih elemenata pojedinih sportskih aktivnosti,
  • vježbanje osnovnih vještina s loptom – elementi sportova (košarka, nogomet, odbojka, rukomet, tenis),
  • provođenje prirodnih oblika kretanja (hodanje, trčanje, skakanje, bacanje, hvatanje, gađanje, provlačenje, puzanje, penjanje, potiskivanje, vučenje, guranje, dizanje, nošenje),
  • poticati i razvijati osnovna gibanja iz atletike (škola hodanja, škola trčanja, skok uvis, skok u dalj, bacanje loptica, vrećica, hvatanje, gađanje u metu; poligon s preprekama),
  • provođenje osnovnih elemenata sportske gimnastike (kolut naprijed, nazad, hodanje po gredi, upori, visovi),
  • uvođenje djeteta u osnove različitih sportskih programa

Sportski program provodi se svakodnevno po 30 minuta s djecom od 3. do7. godine života.

SadržajiPrirodni oblici kretanja, vježbe za stopala, kineziološke aktivnosti na klupici, kineziološke aktivnosti s loptom, različite igre, gimnastika, atletika, kuglanje, hokej,tenis, odbojka, košarka, rukomet, nogomet.

 

Dramsko-scenski program

Elementi dramsko-scenskog programa integrirani su u primarni program koji provode odgojitelji s djecom

U dječjem vrtiću zbrinuta su djeca različitih osobnosti, koje valja prepoznati i poticati, kako bi se razvijale od najranije dobi i na određenom stupnju razvoja dosegle maksimum.

Cilj programa

Prepoznavati, poticati i vrednovati osobne kreativne dramsko – scenske sposobnosti djeteta, otkrivanjem i njegovanjem početnih potencijala, do postignute izvrsnosti.

Zadaće programa

  • prepoznavanje i poticanje djetetovih vrijednosti duhovnih i materijalnih proizvoda (pjesma, ritam, glas, slika, likovni rad, glumačka ostvarenja, govorna ostvarenja, govor tijela…),
  • obogaćivanje programa sadržajima iz kulture, sporta i stranih jezika,
  • poticanje kreativnih sposobnosti djeteta: neovisnost i originalnost mišljenja, izrazita otvorenost, sposobnost upravljanja (igranja) mislima, posjedovanje smisla za humor, sklonost čestim improvizacijama, raspolaganje s više odgovora na zadani problem, pozitivna slika o sebi,
  • razvijanje umjetničkih sposobnosti: izražen osjećaj za prostorne odnose, osobita sposobnost izražavanja vlastitih doživljaja i osjećaja, izražena želja za produkcijom teksta, stiha, glazbe, pokreta…, kreativno izražavanje govorom tijela, glazbom, glumom, pantomimom, pokretom, likovnim izrazom i drugim izražajnim aktivnostima.

Sadržaji i aktivnosti za poticanje dramsko – scenskog izraza djeteta

  • mentorski rad s djetetom za umjetničko – govorne sadržaje,
  • umjetničko – dramski sadržaji i aktivnosti za lutkarske igrokaze,
  • vježbanje animacije lutke,
  • nastupi s lutkom uz animaciju i govor,
  • papirnato kazalište, kazalište sjena,
  • upoznavanje s različitim scenskim lutkama, kazivanje poezije i prepričavanje priče
  • dramske aktivnosti s publikom
  • dramske igre bez publike s ciljem kreativnog izražavanja djece
  • dramske igre.

Dramsko-scenski program se ne provodi kao posebni program, već su elementi programa integrirani u primarni program koji provode odgojitelji s djecom. Posebnu pozornost poklanjaju djeci s prepoznatljivim talentom za ovaj dio dječjeg izražavanja i stvaranja.

Narodni običaji, ples i igre

Projekt upoznavanja djece s folklorom namijenjen je svoj zainteresiranoj djeci od 4. do 7. godine života, a realizira se dva puta tjedno po 45 minuta

Dijete i folklor

Dijete predškolske dobi je razigrano i pokretljivo. Ima snažnu potrebu za kretanjem i glazbom. Spoznaja o različitim sposobnostima svakog djeteta i njegovim potrebama potaknula nas je za uvođenje programa folklora. Raznolikim sadržajima folklora, a prvenstveno vođenom igrom i pokretom tijela, razvijat ćemo ritmičke, vokalne i plesne potencijale kod djece. Na taj način djeca će osvijestiti osjećaj poštovanja prema osobnom tradicijskom nasljeđu.

Program folklora u vrtiću

Projekt upoznavanja djece s folklorom namijenjen je svoj zainteresiranoj djeci od 4. do 7. godine života, što podrazumijeva primjereni izbor sadržaja i metoda rada za neposredan rad s djecom ove dobi. Program se realizira dva puta tjedno po 45 minuta.

Odgajateljica-voditeljica folklora realizira program prema sljedećim tematskim cjelinama :

  • folklorna baština i plesovi Međimurja,
  • folklorna baština i plesovi Slavonije i Baranje,
  • folklorna baština i plesovi Hrvatskog prigorja,
  • folklorna baština i plesovi Dalmacije,
  • folklorna baština i plesovi Hrvatskog zagorja,
  • folklorna baština i plesovi Posavine i Moslavine.

Lokacije i kontakti

Dječji vrtić Pipi Duga ČarapaNašićka 1810000 Zagreb
mob: 01 3014 952mob: 091 3831 506
mail: web: www.pipidugacarapa.hr

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!