Mi smo jedan sasvim autentičan vrtić na rubu grada s puno vanjskih travnatih prostora na kojima zdravo živi 640 djece u 30 odgojnih skupina. Djelujemo na 6 lokacija: u Luci, I. Tijardovića 9, u Novom Brestju, Potočnica 6, u Prekvršju, Prigorska 59, u Vugrovcu, A. Šenoe 26a, u Brestovečkoj 10 i ulici Jerolima Miše 24 u Brestju. Veliki smo vrtić s prepunim grupama sretne djece i optimalnim uvjetima za izražavanje i razvijanje njihovih znanja, vještina i sposobnosti kao i mnogih specifičnih talenata.
Originalni pristup kojeg smo nazvali: „Prostor koji komunicira“ kao plod evolucije odgojiteljevog odnosa prema prostoru i njegove modernizacije. Modernizacija prostora ocrtava se u savršenim kombinacijama predmeta i materijala koji su u funkciji dječje igre i aktivnosti ili su njihov produkt. Jedinstvenost dizajniranja interijera vrtića nudi našim korisnicima: djeci poziv na djelovanje, a roditeljima povratnu informaciju što se s njihovom djecom zbiva od ulaska do izlaska iz vrtića, koji su njihovi interesi i kakve razvojne mogućnosti.
Druga je naša posebnost rad na poticanju razvoja humanih vrijednosti i reafirmacija odgojne uloge vrtića. Odgojitelji su maksimalno angažirani u radu na projektima, akcijskim istraživanjima i građenju novog okruženja punog živih primjera i situacija dominacije humanih vrijednosti. Ostvarena su mnoga dobra djela tolerancije, pomaganja, dobrote i prijateljstva, izrađena nova didaktička sredstva i prorađeno umjetničko stvaralaštvo za djecu koje obiluje mjerilima dobra i zla.
Posebna se pozornost pridaje osmišljavanju prostorno materijalnih uvjeta s velikim obrazovnim i odgojnim potencijalom usmjerenim na očuvanje prirode i njenih resursa. Živimo tako bogat eko program pod nazivom: „Od otpada do dječjeg stvaralaštva“. U njemu se posebna pozornost pridaje igri kao najvažnijoj dječjoj aktivnosti s jednim jedinim ciljem da bude što jeftinija, a priroda njome ničim ugrožena. Došlo je do zbrinjavanja i recikliranja otpada u uvjetima dječje igre, a usporedno s time do razvijanja ekološke osjetljivosti djece aktivnim učenjem i djelovanjem u neposrednom okruženju kao i do usvajanja pozitivnih vještina i stavova o važnosti očuvanja prirode, posebno šuma.
U naš vrtić svi rado dolaze, jer kod nas uvijek doživljavaju dobrodošlicu i što je najvažnije, susreću vrlo visoki nivo profesionalne vrtićke kulture. Kod nas oduvijek postoji vrlo veliki interes za stručnim usavršavanjem i unapređivanjem rada. Postupno se tako preobražavamo u jedan moderan vrtić koji bi mogao što ravnopravnije stati uz bok suvremenih vrtića europskog modela. Sigurni smo da nas i nadalje očekuju novi uspjesi na neprekidnom putu našeg rasta i razvoja.
Razvijamo kurikulum unutar redovitog cjelovitog razvojnog programa odgoja i naobrazbe djece u dobi od jedne godine života do polaska u osnovnu školu u trajanju od 10 sati u 30 skupina.
Osim toga, imamo i posebne integrirane programe:
Provodimo još i posebne kraće programe u trajanju od 45 minuta dva puta tjedno, kao i programe javnih potreba:
U svoju odgojnu obrazovnu praksu implementiramo još i:
Sve programe ostvaruju stručno osposobljeni odgojitelji spremni na cjeloživotno učenje i primjenu suvremenih pristupa i metoda u radu s djecom i roditeljima. Odgojitelji, voditelji posebnih programa prošli su i još se uvijek uključuju u dodatne edukacije što osigurava kontinuitet kvalitete i uspješnosti rada.