×

Dječji vrtić Siget

Zagreb

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!

Osnovne informacije

Davne 1972. godine Fond za neposrednu dječju zaštitu grada Zagreba u naselju Siget otvara "kombiniranu dječju ustanovu" - jaslice i vrtić. Ustanova započinje rad kao sastavnica dječjeg vrtića Novi Zagreb u sklopu kojeg su već djelovali vrtići u naseljima Savski Gaj, Trnsko i Zapruđe.

Danas Dječji vrtić Siget obavlja svoju djelatnost u objektima na dvije lokacije: Siget 12 i Aleja pomoraca 27. Kuća na adresi Siget 12 ili "bijeli vrtić", kako su ga prozvala djeca, nalazi se u sjevernom dijelu naselja i izgrađen je 1972. godine. Kada je građen, objekt je bio predviđen za četrdesetero djece u jaslicama i stotinjak djece u vrtiću. Dvorište i igralište ima 3000 četvornih metara. Vrtić raspolaže s devet prostora za dnevni boravak djece te dvoranom za vježbanje.

U južnom dijelu naselja Siget, iza pet stambenih tornjeva, između crkve sv. Križa i stadiona Hrvatskog dragovoljca te Osnovne škole Većeslava Holjevca, smješten je drugi objekt. Zgrada je izgrađena 1978. godine, okružena je parkom i igralištem koje se prostiru na 7370 četvornih metara. Ovako velika površina pruža niz mogućnosti, tako da se na njoj nalazi sklonište brežuljak koji zimi služi i kao skijaški spust i kao sanjkalište.

Vrtić danas brine o oko 500 mališana, u 25 odgojnih skupina, od čega četiri skupine provode cjelodnevni program s ranim učenjem engleskog jezika, tri skupine Montessori programa, jedna skupina cjelodnevnog programa za potencijalno darovitu djecu i jedna skupina obogaćena kreativnim sadržajima. U području ranog učenja stranih jezika, postižu se izvrsni rezultati, stoga je DV Siget stekao status centra izvrsnosti, te je proglašen Razvojnim centrom za rano učenje engleskog jezika.

Kroz 45 godina postojanja nastojalo se stalno poboljšavati kvalitetu rada te kroz raznovrsnu ponudu pedagoških ideja i koncepcija postići da svako dijete ima prigodu za skladan i cjelovit razvoj svoje osobnosti.

Programi

Cjelodnevni program

  • Redoviti program
  • Dramsko-scenski program
  • Jezični program - engleski
  • Montessori program
  • Program za darovitu djecu

Detaljne informacije

Redoviti 10-satni program

Polazeći od potreba djeteta, u interakciji s roditeljima i društvenim okruženjem, planiramo zadaće, sadržaje i aktivnosti za svaku dobnu skupinu djece (od prve do sedme godine života).

U cjelodnevnom redovitom programu stvaramo uvjete za zadovoljavanje osnovnih i posebnih potreba djeteta, djelujemo na poticanju cjelovitog razvoja djeteta:

  • tjelesnog i psihomotornog razvoja,
  • socijalno-emocionalnog razvoja ličnosti,
  • spoznajnog i govornog razvoja,
  • komunikacije,
  • izražavanja i stvaralaštva.

Polazeći od individualnih potreba djeteta, a u interakciji s roditeljima i društvenim okruženjem, planiramo zadaće, sadržaje i aktivnosti za svaku dobnu skupinu djece (od prve do sedme godine života).

U program uključujemo i roditelje, uvažavajući ih kao partnere u odgojno-obrazovnom procesu i stvaramo preduvjete za zajedničko kreiranje i provedbu programa, te uvid i nadzor u izvedbeni program vrtića. Na taj način usklađujemo odgoj u obitelji i izvan nje. Od roditelja ′učimo′ elemente individualnih interakcija i komunikacije s djecom i nastojimo ih primijeniti u odgojno-obrazovnom procesu. Surađujemo sa značajnim obrazovnim i kulturnim institucijama kako bismo upoznali pojedine sadržaje ili prezentirali pedagošku praksu, a program dodatno obogaćujemo kazališnim predstavama za djecu, različitim posjetima i izletima i ostalim kulturno-zabavnim sadržajima primjerenim djeci.

Program ranog učenja engleskog jezika

Posebni 10-satni program ranog učenja engleskog jezika

Učenje stranog jezika u cjelodnevnom programu se temelji na funkcionalno-pojmovnom pristupu stranom jeziku koji se odvija u skladu s komunikacijskim potrebama, te psihološkim, emocionalnim, intelektualnim i socio-kulturološkim iskustvom predškolskog djeteta. Jezični sadržaji razvrstani su pritom u tematske cjeline: To sam ja, moja obitelj, moj dom, prijatelji, bliža okolina, priroda koja me okružuje, zanimanja ljudi i sl.

Pojedina jezična jedinica ostvaruje se unutar svakodnevne komunikacijske situacije, gramatičko semantički primjerene i pojmovno prihvatljive predškolskome djetetu. Igra se smatra osnovnim i najprikladnijim oblikom usvajanja većine novih sadržaja i stečenih iskustava pa je i lingvometodičari ističu kao važan faktor u koncipiranju sustava ranog učenja stranih jezika. Obrazovni se učinak pritom pojavljuje kao popratni sekundarni element igre.

Montessori program

Poseban 10-satni Montessori program

Montessori sustav obrazovanja svjetski je priznata pedagoška koncepcija duge tradicije. Didaktički materijali i aktivnosti su pažljivo odabrani i postavljeni na otvorene police kako bi stimulirali dječja neovisna istraživanja. Na ovaj način djeca prirodno i samostalno uče. Načelo Montessori pedagogije je ′Pomozi mi da to učinim sam′.

Zahvaljujući naizgled jednostavnom materijalu kod djece se razvija izvrstan matematički i induktivni način razmišljanja koji im pomaže u daljnjem školovanju i životu. Montessori materijal podijeljen je u nekoliko područja: materijal za praktični život, senzorički materijal, materijal za jezik, materijal za matematiku, materijal za zemljopis, materijal za botaniku, materijal za glazbu. Još jedno od načela Montessori pedagogije je: ′Ništa nije u čovjekovu umu što nije ušlo kroz njegova osjetila′. Baš zbog toga je materijal koncipiran tako da dijete vodi od jednostavnog k apstraktnom, od hvatanja do shvaćanja, poštujući pritom individualni ritam svakog pojedinog djeteta. Montessori sustav zasniva se na filozofiji razvoja djeteta prema kojoj pojedinac stječe operativna znanja u područjima života u kojima će sudjelovati kao odrasla osoba. On uvažava djetetovu potrebu za slobodom unutar granica, obuhvaća brižljivo pripremljenu okolinu i aktivnosti koje razvijaju dječje psiho-fizičke sposobnosti.

Skupine djece su mješovite dobi. Mlađa djeca uče od starijih, a starija utvrđuju znanje pomažući mlađima. Jednako tako i djeca s posebnim potrebama integrirana su u Montessori skupine.

Program Djeca u prirodi

Program je namijenjen djeci predškolske vrtićke dobi koja na pet dana zamjenjuju svoj boravak u vrtiću i kod kuće s boravkom u prirodi Grada mladih

Program "Djeca u prirodi" u Gradu mladih–Granešina-Zagreb nastao je temeljem odluke Skupštine Grada Zagreba, u sklopu Programa javnih potreba u predškolskom odgoju i naobrazbi djece predškolske dobi Grada Zagreba. Suglasnost za provedbu programa dalo je Ministarstvo znanosti obrazovanja i sporta, a nadležnost nad njegovom provedbom ima Gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport. Program financira Gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport uz minimalnu participaciju roditelja.

Program je namijenjen djeci predškolske vrtićke dobi koja na pet dana zamjenjuju svoj boravak u vrtiću i kod kuće s boravkom u prirodi Grada mladih, u društvu svoje vrtićke skupine i vrtićkih odgajatelja. Djeca su smještena u paviljonima čije su spavaonice i sanitarni čvor posebno uređeni i opremljeni za njihov prihvat. Cjelodnevni program se ostvaruje na otvorenom u prirodi i u tematski uređenim učionicama koju su opremljene suvremenom didaktikom i igračkama. Hrana se poslužuje u prostranom restoranu i primjerena je uzrastu djece, a na jelovniku se nalaze jela kojima se djeci nastoji približiti zdravi način ishrane.

Lokacije i kontakti

Centralni objekt

Centralni objekt - SigetSiget 1210000 Zagreb
mob: 01 6521 121
mail: web: www.vrtic-siget.zagreb.hr/

Područni objekt

Područni objekt - Aleja pomoracaAleja pomoraca 2710000 Zagreb
mob: 01 6527 475

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!