×

Dječji vrtić Sunčeko

Zagreb

Dječji vrtić Sunčeko mjesto je odgoja i obrazovanja djece predškolskog uzrasta koji skrbi o cjelovitom razvoju svakoga djeteta te primjenjuje pristup temeljen na njihovim osobnim i razvojnim karakteristikama, preferencijama i potrebama.

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!

Osnovne informacije

Dječji vrtić „Sunčeko“ mjesto je odgoja i obrazovanja djece predškolskog uzrasta koji skrbi o cjelovitom razvoju svakoga djeteta te primjenjuje pristup temeljen na njihovim osobnim i razvojnim karakteristikama, preferencijama i potrebama.

To je mjesto gdje se naši polaznici uvijek mogu osjećati sigurno, voljeno i prihvaćeno, mjesto gdje uče i razvijaju sve svoje vještine i sposobnosti, mjesto gdje su njihove potrebe zadovoljene, a njihova prava ostvarena. Sukladno navedenom, već šestu pedagošku godinu primjenjujemo standarde kvalitete: planiranje i praćenje djeteta, evaluacija skrbi za sigurnost i zaštitu zdravlja djece, kreiranje okruženja, strategije podrške razvoju i učenju kroz igru, promatranje i praćenje djece u skladu s ishodima razvoja i učenja, unaprjeđivanje komunikacijsko-interakcijskih odnosa i vještina kvalitetne komunikacije u odgoju, individualizacija i diferencijacija te partnerstvo s obitelji i lokalnom zajednicom, kako bismo unaprijedili sve segmente življenja djece i odraslih u vrtiću.

Vrtić kao ustanova predstavlja institucijski rani i predškolski odgoj i obrazovanje te skrb o djeci i kao takav, smatra se dopunom obiteljskom odgoju, što nameće obvezu partnerskog odnosa s roditeljima i širom društvenom zajednicom. Sukladno tome, osim redovitih cjelodnevnih programa, specifičnost našega vrtića ogleda se u raznovrsnoj ponudi posebnih programa: program predškole, posebni program engleskog, njemačkog i talijanskog jezika, STEM program - posebni program robotike, sportsko-rekreativni program, squash, likovno scenski program i program plesa.

Prizemlje stambene zgrade na adresi Zavrtnica 3/1 i pripadajuće dvorište prostor je dječjeg vrtića Sunčeko. Unutarnji dio vrtića broji tri sobe dnevnog boravka za tri odgoje skupine u vrtiću. Svaka odgojna skupina ima pripadajući garderobni prostor s ormarićima i vješalicama, označenima za svako dijete pojedinačno. Na zidovima se nalaze oglasne ploče i kutići za roditelje čija je namjena pravovremeno informiranje roditelja o svim događanjima i planovima. U vrtiću se nalaze uredi ravnatelja i pedagoga te pomoćna prostorija za održavanje posebnih programa. Osim navedenoga, u vrtiću postoji i kuhinja s pripadajućim spremištem, sanitarni čvor za odrasle te u sklopu soba dnevnog boravka sanitarni čvorovi za djecu. Vanjski prostor vrtića opremljen je različitim sadržajima koje je vrtić osigurao prateći interese i potrebe djece: različiti poligoni, bazeni s lopticama, pješčanik, penjalice, tuneli, slobodan prostor za igre uz pokret te ostali promjenjivi sadržaji, ovisno o vremenskim uvjetima i godišnjim dobima.

Suradnička kultura našega vrtića ostvaruje se osnaživanjem osobnih i profesionalnih kompetencija odgojitelja. One omogućuju primjereno i sustavno djelovanje te odgovornost u osobnom i timskom radu svih uključenih u odgojno-obrazovni proces za dobrobit djeteta i cjelokupno ozračje vrtića.

Cilj

Cilj je djelovanja ove pedagoške godine program rada postaviti fleksibilno kako bi osigurali kontinuitet u cjelovitom odgojno-obrazovnom procesu. Program treba biti otvoren za kontinuirano učenje i unapređivanje prakse vrtića, u skladu s individualnim potrebama i pravima djece, djelovanjem primjerenim metodama te oblicima rada i postupcima. Također, bitno je kontinuirano ostvarivati partnerstvo s roditeljima i Vrtićem kao i sa širom zajednicom.

Vizija

Vizija razvoja dječjeg vrtića „Sunčeko“ odgleda se u promoviranju kulture vrtića, skrbeći o cjelovitom razvoju svakoga djeteta. Također, naša je vizija biti vrtić u kojemu se dijete osjeća sretno, sigurno i zaštićeno, u kojemu se poštuje djetetova različitost te potiče razvoj individualnih sposobnosti i potencijala.

Misija

Misija je našega vrtića odgojno-obrazovni rad temeljiti na djetetovim sposobnostima i omogućiti mu dovoljno prostora za istraživanje, stjecanje novih iskustava, razvoj kreativnosti te igre i učenja kroz igru.

Programi

Cjelodnevni program

  • Redoviti program

Kratki program

  • Likovni program
  • Dramsko-scenski program
  • Jezični program - engleski
  • Jezični program - talijanski
  • Jezični program - njemački
  • Program plesa i ritmike
  • Sportski program

Detaljne informacije

Redoviti desetosatni program

Redovitim programom usmjereni smo na osiguravanje dobrobiti za dijete, na cjelovit razvoj, odgoj i učenje djeteta te na razvoj kompetencija.

Redoviti desetosatni program temeljen je na vrijednostima (znanje, identitet, humanizam, tolerancija, odgovornost, autonomija i kreativnost) kojima nastojimo unapređivati intelektualni, društveni, moralni, duhovni i motorički razvoj djece. Redovitim programom usmjereni smo na osiguravanje dobrobiti za dijete, na cjelovit razvoj, odgoj i učenje djeteta te na razvoj kompetencija. Kontinuirano stvaramo primjereno odgojno-obrazovno okruženje u kojemu dijete ima priliku ostvarivati interakcije s prostorom, materijalima, drugom djecom i odraslima. Stvaramo organizacijske uvjete kojima djeci omogućujemo istraživanje i stjecanje različitih iskustava i znanja te potičemo samostalno otkrivanje, razmišljanje i rješavanje problema.

Kontinuirano stvaramo primjereno odgojno-obrazovno okruženje u kojemu dijete ima priliku ostvarivati raznovrsne interakcije (interakcije s prostorom, materijalima, drugom djecom i odraslima). Na taj način podupiremo različite aspekte cjelovitog razvoja, odgoja i učenja. Bitno je istaknuti kako osiguravamo pravo djeteta na jednakost šansi i uživanje jednakih prava za sve, trudeći se povećati kvalitetu odnosa, suradnje i tolerancije. Pozornost posvećujemo stvaranju inkluzivnog okruženja u kojemu se prepoznaje i prihvaća osobnost svakog djeteta kao i svaki oblik različitosti, kako djeteta, tako i njegove obitelji.

Osnažujemo inicijativu djece, cijenimo ju i uzimamo u obzir kao osnovu promišljanja različitih segmenata odgojno-obrazovnog procesa i na taj način potičemo aktivno sudjelovanje i suodlučivanje djeteta, odnosno življenje demokracije.

Likovno-scenski program

Poseban kraći likovno-scenski program osmišljen je s ciljem poticanja najboljeg u svakom pojedinom djetetu kroz odgoj iz područja umjetnosti.

Likovni i scenski program su prije svega kreativne i stvaralačke aktivnosti. Objedinjenje tih dvaju izraza omogućuje svakom djetetu da se kroz aktivno sudjelovanje u likovnom i dramskom izražavanju razvije kao duhovno uravnotežena osoba, kreativna, otvorena, sigurna u sebe i ponosna na svoje stvaralaštvo. Likovno-scenska radionica osmišljena je s ciljem poticanja najboljeg u svakom pojedinom djetetu kroz odgoj iz područja umjetnosti. Kroz radionice će djeca učiti o raznim tehnikama crtanja, slikanja, modeliranja te izradi lutaka od uporabnih materijala. Program će se provoditi kroz crtačke, slikarske i kiparske tehnike te lutkarstvo i dramske igre.

Ciljevi programa

  • usredotočenje pažnje
  • vježbe fine motorike šake
  • vježbe koncentracije i razmišljanja
  • poticanje mašte, radoznalosti i kreativnosti
  • svladavanje osnovnih likovnih i lutkarskih elemenata
  • razvijanje pozitivnog stava prema sebi i svojoj okolini
  • poticanje samopouzdanja
  • vježbe stimuliranja desne strane mozga

Raspored

Ponedjeljak 16:30-17:15

Programi ranog učenja stranih jezika

Dječji vrtić Sunčeko nudi i posebne kratke programe ranog učenja engleskog, talijanskog i njemačkog jezika

Osnovni cilj usvajanja stranog jezika jest ostvarivanje komunikacijsko-jezične kompetencije na stranom jeziku, odnosno usvajanje znanja, sposobnosti i vještina uporabe jezika u socio-kulturalnom kontekstu, u određenoj situaciji i s određenim govornikom. Elementarna komunikacija na stranim jezicima, uz temeljnu komunikaciju na materinjem, smatraju se ključnim kompetencijama za cjeloživotno učenje što ističe i Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje.

Ciljevi programa

Specifični ciljevi kratkog programa ranog učenja engleskog, talijanskog i njemačkog jezika odnose se na:

  • razvoj senzibiliteta za engleski, njemački i talijanski jezik i njihove fonološke sustave
  • usvajanje osnovnog rječnika, jezičnih struktura i fraza na ovim jezicima
  • razvoj ispravnog izgovora, ritma i intonacije
  • razvoj samopouzdanja djeteta i osjećaja uspješnosti
  • razvoj pozitivnog stava o učenju
  • upoznavanje kulture i običaja zemalja u kojima se priča engleski, njemački i talijanski jezik

Zadaće programa

Sukladno ciljevima, zadaće kratkog programa ranog učenja engleskog, talijanskog i njemačkog jezika su:

  • stvarati uvjete u kojima će djeca slušati i govoriti engleski, talijanski i njemački jezik
  • poticati djetetov interes za slušanjem, usvajanjem i reprodukcijom navedenih jezika

Raspored

  • utorak - engleski jezik (I. Grupa) 15:30 - 16:15
  • četvrtak - engleski jezik (II. Grupa) 15:00 - 15:45
  • četvrtak - talijanski jezik 15:45 - 16:30
  • petak - njemački jezik 15:00 - 15:45

Sportsko-rekreativni program Sportići

Integrirani sportski program, univerzalna sportska škola, škola klizanja, skijanja, plivanja i rolanja.

Vođeni idejom kako je djeci od najranije dobi potreban kvalitetan podražaj da bi prije svega zavoljeli sport, upoznali se s mnoštvom različitih struktura gibanja, kroz motorički razvoj potaknuli kognitivni rast i razvoj te kroz taj proces stekli zdrave navike, pokrenut je sportsko-rekreativni program. Cilj djelovanja je djeci pružiti priliku da u pravo vrijeme krenu s prvim sportskim koracima na najkvalitetniji mogući način, uz visokoobrazovane trenere (kineziologe), specijalizirane za rad s djecom. Svi se sadržaji svladavaju kroz igru i zabavu, a sigurnost djece i kvaliteta odrađenih treninga na prvom su mjestu. Na treninzima se radi u malim skupinama kako bi se program što više prilagodio svakom djetetu.

Sportsko-rekreativni programiIntegrirani sportski program
rujan-svibanj

Sportski program provode treneri-kineziolozi kao vanjski suradnici vrtića u sklopu integriranog sportskog programa, sukladno Godišnjem planu i programu.

Univerzalna sportska škola
rujan-svibanj

Djeca prolaze programske sadržaje velikog broja sportova s ciljem prepoznavanja i usmjeravanja u sport u kojem se dijete može aktualizirati. Razvijaju se motoričke sposobnosti s naglaskom na koordinaciju i socijalizaciju djece.

Škola klizanja
Studeni, prosinac, siječanj

Cilj programa je osposobljavanje polaznika za samostalno klizanje, a vode ga treneri kineziolozi s višegodišnjim iskustvom u radu s djecom.

Škola skijanja
Siječanj, veljača

Cilj programa je osposobljavanje polaznika za samostalno skijanje u grupama koje se formiraju prema znanju skijanja - od početnika do naprednih.

Škola plivanja
Ožujak, travanj, svibanj, lipanj

Cilj programa je osposobljavanje polaznika za samostalno plivanje, a vode ga treneri kineziolozi s višegodišnjim iskustvom u radu s djecom. Radi se u malim skupinama u bazenu koji je u to vrijeme zatvoren za javnost, a temperatura vode je 30 stupnjeva.

Škola rolanja
Ožujak, travanj, svibanj, lipanj

Cilj programa je osposobljavanje polaznika za samostalno rolanje, a vode ga treneri kineziolozi s višegodišnjim iskustvom u radu s djecom.

RasporedSrijeda 15:00 - 15:45

Mini squash

Program, potpuno prilagođen predškolskom uzrastu, vode profesionalni treneri squasha sa formalnim obrazovanjem na Kineziološkom fakultetu

Program mini squasha obogaćuje motorička znanja djece predškolskog uzrasta. Program, potpuno prilagođen predškolskom uzrastu, vode profesionalni treneri squasha sa formalnim obrazovanjem na Kineziološkom fakultetu, poštujući metodičke principe i razvojne faze djece.

RasporedČetvrtak 13:00 - 14:00

Program robotike (STEM)

Cilj je povezati STEM i učenje stranih jezika kako bi se djeca cjelovito razvijala, stvarala i istraživala uz zabavu i igru.

Danas, kada su djeca u svakom trenutku izložena tehnologiji, cilj programa robotike je omogućiti djeci razvoj kritičkog mišljenja, omogućiti im da zavire iza ekrana i otkriju što se tamo krije, potaknuti ih na kreativno rješavanje problema i „designe thinking“, razvijati logičko-matematičke kompetencije i osnove programiranja kako bi umjesto konzumenata sadržaja postali mali inovatori i kreatori. Uz sve to cilj je povezati STEM i učenje stranih jezika kako bi se djeca cjelovito razvijala, stvarala i istraživala uz zabavu i igru.

Program se sastoji od 35 radionica + završna priredba po modulima: programiranje i kodiranje, robotika, designe thinking i DIY (do it yourself) i znanstveni pokusi. Djeca će raditi s najnovijom opremom i edukativnim robotima. Radionice se odvijaju od rujna do lipnja, jednom tjedno, u malim grupama koje omogućuju individualni pristup.

RasporedSrijeda 16:30 - 17:15

Ples

Ples je kao oblik izražavanja prirodan čovjeku u svakoj životnoj dobi, a posebice u dječjoj.

Ples je kao oblik izražavanja prirodan čovjeku u svakoj životnoj dobi, a posebice u dječjoj. Djeca se u najranijoj dobi spontano kreću uz glazbu pa su plesni sadržaji primjereni toj dobi izvrsno sredstvo za razvoj njihovih bazičnih motoričkih i funkcionalnih sposobnosti. Ples se temelji na prirodnim oblicima kretanja, izvodi se u različitim tlocrtnim oblicima i uz različitu pratnju (uz i bez glazbe, uz pjevanje, udaraljke i slično) te pozitivno utječe na razvoj osjećaja za sklad i ljepotu pokreta, pravilno držanje tijela, kreativnog izražavanja i stvaralaštva. Ples se, kao aktivnost, preporučuje iz više razloga: prvenstveno radi motoričkih sposobnosti, djeca se zagrijavaju i razgibavaju prije svakog treninga, stoga dijete razgibava i isteže svaki mišić i tetive, razvijaju kreativnost i maštu jer često sami moraju smisliti plesni pokret, plesnim figurama razvijaju koordinaciju svoga tijela, a neizostavna je zabava i druženje s omiljenim prijateljima.

Cilj i zadaće

  • razvijanje plesnog izričaja
  • naučiti dijete komunicirati tijelom tako da uz maštu može izraziti svoje želje i htjenja
  • prepoznavanje i usvajanje osnovnih plesnih elemenata i plesnih vještina, memoriranje plesnih faza
  • vježbanjem postići da djeca pravilno koriste mišiće te pravilno i usklađeno dišu
  • stjecanje iskustva javnog nastupa pred publikom
  • postizanje samopouzdanja i svijest o vlastitim sposobnostima
  • razvijanje senzibiliteta za glazbom
  • razvijanje osnovnih elemenata: sluh, ritam, snagu, brzinu, spretnost, koordinaciju
  • druženje uz glazbu, ples i igru

RasporedUtorak 16:30 - 17:15

Lokacije i kontakti

Dječji vrtić SunčekoZavrtnica 3/110000 Zagreb
mob: 091 1517 395
mail: web: www.djecji-vrtic-sunceko.hr/

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!