×

Dječji vrtić Travno

Zagreb

Dječji vrtić Travno utemeljen je 1977. godine, a danas djeluje u tri objekta i 31 odgojnu skupinu djece na području zagrebačkog naselja Travno i jednog u prigradskom naselju Veliko Polje

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!

Osnovne informacije

Dječji vrtić Travno utemeljen je 1977. godine. U okviru Vrtića djeluju i područni objekti u Kopernikovoj 2, Božidara Magovca 105 i u Velikom Polju, Velikopoljska 12. Dječji vrtić Travno obavlja djelatnost predškolskog programa koji obuhvaća odgoj, naobrazbu, zdravstvenu zaštitu, prehranu i socijalnu skrb. Predškolski odgoj ostvaruje se u skladu s razvojnim osobinama i potrebama djece te socijalnim kulturnim, vjerskim i drugim potrebama obitelji.

Poslovi u okviru djelatnosti Dječjeg vrtića Travno podrazumijevaju redoviti program njege, odgoja, naobrazbe, zdravstvene zaštite, prehrane i socijalne skrbi djece predškolske dobi, koji su prilagođeni razvojnim potrebama djece te njihovim mogućnostima i sposobnostima te kraće programe:

  • kraći programi u sklopu 10-satnog redovitog programa ranog učenja stranih jezika (engleskog, njemačkog, francuskog)
  • kraći glazbeno- scenski i športski program u sklopu redovitog 10 satnog programa
  • kraći program tradicijske kulture i međukulturalne suradnje u sklopu redovitog programa
  • drugi programi u skladu s potrebama djece i zahtjevima roditelja.

Programi

Cjelodnevni program

  • Redoviti program
  • Dramsko-scenski program
  • Jezični program - engleski
  • Jezični program - njemački
  • Montessori program

Kratki program

  • Glazbeni program

Detaljne informacije

Redovni 10-satni program

Redoviti program njege, odgoja, naobrazbe, zdravstvene zaštite, prehrane i socijalne skrbi djece predškolske dobi, prilagođen razvojnim potrebama djece, njihovim mogućnostima i sposobnostima

Nudimo redoviti 10-satni program za svu djecu koji uključuje:

  • individualan pristup svakom djetetu
  • zadovoljavanje potreba i prava djeteta
  • poticajna materijalna sredina
  • sustavno unapređivanje odgojno-obrazovnog rada
  • stručnu pomoć, savjetovanje kod ev. razvojnih poteškoća
  • brigu o zdravstvenom stanju, prehrani i sigurnosti djece
  • partnerstvo s roditeljima
  • suradnja s lokalnom zajednicom

Tijekom pedagoške godine redoviti program obogaćujemo:

  • kazališnim predstavama u vrtiću i u kazalištu
  • posjetama muzejima, koncertnoj dvorani
  • izletima u prirodu ili druge gradove
  • organiziranim zimovanjem, ljetovanjem
  • organiziranim kraćim programima klizanja, koturanja, plivanja
  • djelovanjem vrtićke dramske, folklorne, lutkarske i likovne grupe

Program ranog učenja engleskog jezika

Osim redovitog desetsatnog programa, vrtić nudi i cjelodnevni program ranog učenja engleskog jezika za djecu predškolske dobi

Ovaj program ćee odabrati ako želite kod svog djeteta razviti:

  • interes za najrašireniji svjetski strani jezik
  • upoznavanje drugih ljudi, zemalja i kultura kroz igre, pjesme i priče
  • usvajanje bitno drugačijeg fonološkog sustava na djeci prirodan i prihvatljiv način
  • osjećaj sigurnosti i samopouzdanja kroz komunikaciju na stranom jeziku
  • želju za daljnjim učenjem stranog jezika u starijoj dobi

Program ranog učenja njemačkog jezika

Osim redovitog desetsatnog programa, vrtić nudi i cjelodnevni program ranog učenja njemačkog jezika za djecu predškolske dobi

Nekoliko razloga zašto biste odabrali njemački jezik kao prvi strani jezik sa kojim se vaše dijete susreće na svom životnom putu...

  • znanstvena istraživanja (Goethe Institut) pokazuju da dijete sa lakoćom usvaja svaki sljedeći strani jezik ako kao prvi odabere "teži" jezik, njemački
  • posebna povijesna, kulturna i geografska bliskost njemačkog govornog područja sa Hrvatskom koja se nastavlja i produbljuje širenjem Europske zajednice
  • predškolska dob je iznimno povoljno razdoblje za usvajanje stranog jezika: djeca brže i lakše usvajaju čist izgovor, intonaciju a stvara se i osjećaj sigurnosti, samopouzdanja i spontanosti što je dobra osnova za daljnje učenje

Glazbeni dramsko-scenski program

Osim redovitog desetsatnog programa, dječji vrtić Travno nudi i poseban glazbeno-scenski program za djecu predškolske dobi

Glazba je područje ljudskog izraza koji od najranije dobi fascinira, a ritam metrika i tempo najlakše i najbrže ostvaruju komunikaciju s djetetom. Isto tako, od najranije dobi dječja igra ima dramsko scenska obilježja: dijete imitira, zamišlja, pretvara sebe i predmete oko sebe u sve što poželi, preuzima uloge. Na temelju iskustva u radu s djecom predškolske dobi došlo je do spoznaje da je dječja igra s glazbom i uz glazbu, te preuzimanje različitih uloga i uživljavanje u njih neiscrpan izvor stvaralaštva.

Cilj glazbeno scenskog programa je cjeloviti razvoj djeteta i odgoj za umjetnost, razvoj kreativnosti i stvaralaštva i to kroz aktivnosti i sadržaje planirane u skladu s dječjim potrebama i interesima.

Montessori program od 1. do 3. godine života

Program Montessori jaslica koji dijete potiče na istraživanje i otkrivanje u skladu s njegovim interesima, potrebama i razdoblju posebne osjetljivosti.

Pedagogija M. Montessori temelji se na znanstvenom promatranju spontanog učenja djece, na poticanju vlastitog djelovanja djeteta i njegove samostalnosti i na poštivanju djetetove osobnosti. U središtu Montessori pedagogije je dijete.

Glavni moto u Montessori pedagogiji je „Pomozi mi da to učinim sam!“. Zbog toga u Montessori jaslicama postoji pripremljena okolina koja dijete potiče na istraživanje i otkrivanje, a odgovor je na dječje interese, potrebe i razdoblja posebne osjetljivosti.

Montessori pedagogija za svoje ciljeve postavlja:

  • suradnju i zajedništvo nasuprot natjecanju i individualizmu
  • unutarnju motivaciju za učenje zasnovanu na prirodnim i logičnim posljedicama (samodisciplina)
  • kvalitetu i dubinu koncentracije nasuprot brzini i količini učinjenog
  • slobodu kretanja, izbora i ponavljanja
  • odgovornost
  • samopouzdanje
  • inicijativu.

Cjelovit razvoj djeteta potiče se:

  • vježbama za poticanje motoričkog razvoja
  • vježbama za poticanje osamostaljivanja u svakodnevnom životu
  • vježbama za poticanje spoznajnog razvoja
  • vježbama za poticanje osjetilnosti
  • vježbama za poticanje razvoja govora i jezika
  • vježbama za poticanje društvenosti.

Montessori program od 3. godine do polaska u školu

Alternativni odgojno-obrazovni program Montessori pedagogije namijenjen djeci od navršene 3. godine do polaska u osnovnu školu

Pedagogija Marije Montessori je rezultat njene dugogodišnje prakse i promatranja. Polazi od prirodne znatiželje djeteta i potencijala koje ono nosi u sebi. Na temelju toga Maria Montessori je osmislila deset načela na kojima se zasniva njena pedagogija: načelo upijajućeg uma, promatranja, radnog instinkta, slobodnog izbora, discipline, osobnog tempa i trajanja rada, ponavljanja, provjere ispravnosti, imitacije i tri stupnja spoznavanja.

Kroz Montessori područja rada s priborima dijete razvija svoje kompetencije i pokazuje inicijativu i poduzetnosti te uči na koji način doći do novih spoznaja i informacija koje ga zanimaju i koje će mu koristiti u životu (učiti kako učiti). Ono također uviđa da radeći s priborom iz jednog područja stvara temelje za mnoge vježbe iz ostalih područja rada i kompetentno ih primjenjuje kad se pokaže potreba.

Osnovni cilj Montessori pedagogije je osposobiti svako dijete da bude samostalno, emocionalno stabilno, socijalno osjetljivo i kreativno, s poznavanjem vještina koje će mu biti potrebne u budućnosti. To je osnova za odrastanje djeteta u sretnu osobu koja je sposobna samostalno upravljati svojim životom.

Zadaće programa

  1. Poticanje cjelovitog djetetovog razvoja u području motoričkog, socio-emocionalnog, spoznajnog razvoja, te razvoja govora i komunikacije, uz specifičnosti koje se odnose na Montessori pedagogiju
  2. Stvaranje poticajnog okruženja, primjerenih materijalnih i organizacijskih uvjeta za realizaciju programa
  3. Skrb o sigurnosti, zdravlju i tjelesnom razvoju djece
  4. Timski rad na pripremi i realizaciji programa, kontinuiranom stručnom usavršavanju, praćenju i evaluaciji
  5. Usklađivanje zajedničkih interesa roditelja i vrtića u cilju cjelovitog razvoja djeteta
  6. Suradnja sa stručnim institucijama koje se bave predškolskim odgojem i Montessori pedagogijom.

Lokacije i kontakti

Centralni objekt

Centralni objekt - Božidara MagovcaBožidara Magovca 1010000 Zagreb
mob: 01 6601 164
mail: web: vrtic-travno.zagreb.hr

Područni objekt

Područni objekt - Božidara MagovcaBožidara Magovca 10510000 Zagreb
mob: 01 6675 598

Područni objekt

Područni objekt - KopernikovaKopernikova 210000 Zagreb
mob: 01 6674 293

Područni objekt

Područni objekt - Veliko PoljeVelikopoljska ul. 1210000 Zagreb
mob: 01/ 6646 880

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!