Dječji vrtić Vrtuljak je ustanova za rani odgoj i obrazovanje koja djeluje na području Grada Zaprešića. Dječji vrtić Vrtuljak djeluje na dvije lokacije sa 25 odgojne skupine u redovitom programu. U Mokričkoj 59 nalazi se centralni objekat s 14 odgojnih skupina u redovitom programu i 1 skupinom katoličko-vjerskog odgoja i jednom skupinom ranog učenja engleskog jezika. U Mokričkoj 57a nalazi se područni objekat s 9 odgojnih skupina u redovitom programu.
Misija
Naša misija je razvoj dječjih potencijala, poštivanje dječjih prava i uvažavanje individualnih potreba djece. Svojim djelovanjem pružamo podršku obitelji, pridonosimo razvoju roditeljskih kompetencija i doprinosimo razvoju društvene zajednice.
Vizija
Naša vizija je da Dječji vrtić Vrtuljak bude mjesto gdje će :
Program predškole namijenjen je djeci u godini prije polaska u osnovnu školu i kraćeg je trajanja u odnosu na redoviti 10- satni program.
Važne zadaće u radu s djecom usmjerene su na razvijanje:
Program ranog učenja engleskog jezika, verificiran od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa RH, ostvaruje se u sklopu redovitog 10-satnog prorama i kao takav ima ishodište u Programskom usmjerenju odgoja i obrazovanja predškolske djece. Program provode odgojitelji sa završenim A/B2 programom za stručno osposobljavanje voditelja predškolskih programa engleskog jezika. Osim odgojitelja u Programu participira i vrtićka stručna služba, a stručnu suradnju provodimo s Agencijom za odgoj i obrazovanje, te dječjim vrtićima koji ostvaruju programe učenja engleskog jezika.
Cilj programa je cjelovito zadovoljavanje djetetovih potreba, ravnomjerno poticanje njegovog cjelovitog razvoja, kroz obogaćivanje redovitog odgojno-obrazovnog rada engleskim jezikom utjecanje na transakcijsko učenje i primjenjivanje engleskog jezika u svakodnevnom životu te poticanje želje djeteta za daljnjim učenjem engleskog jezika u osnovnoj školi i nadalje.
Uz opće zadaće u Programu se ostvaruju i one specifične: osiguravanje socijalnih i fizičkih uvjeta koji će poticati komunikaciju na engleskom jeziku, razvijanje interesa i senzibiliteta za engleski jezik i njegov fonološki sustav, poticanje usvajanja riječi, jezičnih i fonemskih oblika engleskog jezika putem igre, postupno slušno razumijevanje i komuniciranje na engleskom jeziku, poticanje i podržavanje prirodne radoznalosti djeteta za komunikaciju na engleskom jeziku u svakodnevnim životnim situacijama, aktivno slušanje i izgovor na engleskom jeziku ovisno o dobi i razvojnim specifičnostima djeteta, upoznavanje različitih običaja i kultura pojedinih zemalja engleskog govornog područja te upoznavanje i prihvaćanje rasnog identiteta drugih, prema načelima uzajamnog poštovanja, tolerancije i nenasilja.
Program katoličkog vjerskog odgoja verificiran je od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa RH i svoje ishodište ima u Programskom usmjerenju odgoja i obrazovanja predškolske djece. Program slijedi koncept katoličkog vjerskog odgoja kakav se provodi u svijetu. Kao takav doprinosi djetetovu kvalitetnom i cjelovitom rastu i napretku i pomaže djetetu da se na ispravan način priprema za autentičan odnos s drugima i pravodobno priprema za život u različitostima. Opći ciljevi, zadaće i sadržaji vjerskog odgoja integrirani su u Godišnji plan i program odgojno - obrazovnog rada Dječjeg vrtića Vrtuljak. Specifični ciljevi ovog programa odnose se na njegovanje i razvoj religiozne dimenzije djeteta te odgoj i osposobljavanje u duhu evanđeoskih vrednota - u odnosu na sebe, druge i Boga.
Specifične zadaće programa su: doživljavanje pozitivnih uzora u životu svoje uže i šire okoline koji ostvaruju ljudske i kršćanske vrednote radi poistovjećivanja i stvaranja odnosa prema Bogu, razvijanje osjećaja povjerenja djeteta u samoga sebe, zahvalnosti, darivanja, suosjećanja i suradnje s bližnjima, pobuđivanje dječjeg čuđenja, divljenja, te iskrene i duboke radosti prema Bogu Stvoritelju, uvođenje djeteta u prijateljsku komunikaciju s Bogom putem molitvenog izražavanja, doživljavanje i upoznavanje temeljnih poruka Evanđelja i uspostavljanje autentičnog djetetovog odnosa prema tim porukama, pomaganje djetetu u uspostavljanju odnosa s drugima, osobito onima koji imaju drugačije religiozne navike i ponašanja i odgajanje djeteta za odgovorno ponašanje u svijetu koji ga okružuje. Ove i druge zadaće ostvaruju se tijekom godine kroz određene tematske jezgre te prikladne aktivnosti i izbor biblijskih tekstova. Vjerski sadržaji i zbivanje u skladu su s događajima u djetetovu okruženju i ujedno prate ciklus liturgijske godine. Vodi se računa o djetetovim individualnim razvojnim potrebama i interesima, te se u skladu s njima individualiziraju.