×

Dječji vrtić Zvončić

Zagreb

Naša misija je učiti kako odgajati djecu znanjem i srcem, koristeći najnovije spoznaje iz znanosti i prakse o odgoju djece rane i predškolske dobi.
Dječji vrtić Zvončić

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!

Osnovne informacije

Dječji vrtić Zvončić djeluje na pet lokacija u Voltinom. U 18 odgojnih skupina (5 jasličkih i 13 vrtićkih) provodi se redoviti 10-satni program odgoja i naobrazbe djece u dobi od jedne godine do polaska u školu. Ukupno je upisano 415 djece. Za dječje i roditeljske potrebe brine oko 77 zaposlenih.

Dječji vrtić Zvončić osnovan je 1.lipnja 1957. godine pod nazivom Dječji vrtić Rudolf Kroflin. Vrtić je stasao uz tvornicu „Končar“ te je skrbio o djeci predškolske dobi zaposlenih roditelja. Godine 1969. otvara se prvi namjenski objekt s četiri odgojne skupine na adresi Voltino 48, a 1977. godine otvara se objekt Hanamanova 3a sa sedam novih odgojnih skupina. Izgradnjom tog objekta znatno je proširena djelatnost vrtića koji svojim radom prvi put obuhvaća i djecu jaslične dobi. Posljednje povećanje kapaciteta događa se 1986. godine, otvaranjem područnog objekta Golikova 46, nakon kojeg, pa sve do danas, ukupno u vrtiću djeluje 18 odgojnih skupina.

Posebnosti kurikulumaKurikulum Dječjeg vrtića Zvončić ostvaruje se na temelju Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj, koji ima za cilj utjecati na cjelovit razvoj i odgoj djeteta, a temelji na humanističko- razvojnom pristupu usklađenom s individualnim razvojem svakog djeteta. U vrtiću se provodi redoviti 10 satni program odgojno-obrazovnog rada za djecu predškolske i rane dobi u 18 odgojnih skupina na pet lokacija.

U pristupu, kroz naš Kurikulum, potičemo osobni potencijal i cjelovit razvoj svakog djeteta u odnosu na njegove tjelesne, emocionalne, komunikacijske, stvaralačke, spoznajne mogućnosti i zrelosti koje nastojimo poticati zajedno uz utjecaje iz obiteljskog okruženja, preko djetetovog interaktivnog odnosa s vršnjacima, odraslima, te neposrednom prirodnom i društvenom okolinom.

Naše prostorno i materijalno okruženje razvojno je poticajno na način da omogućuju različite oblike grupiranja djece, međugrupna druženja, osamljivanja, različite interakcije i komunikacije, zajedničko istraživanje, učenje i igru djece.

Programi za djecu s posebnim potrebama usmjereni su pružanju psihosocijalne podrške djetetu i njegovoj obitelji stvaranjem ozračja prihvaćanja i uvažavanja različitosti te osnaživanjem djetetovih jakih strana.

U vrtiću Zvončić do sada su promovirana tri odgojitelja u zvanje savjetnika te jedan odgojitelj u zvanje mentora. Također su promovirana dva stručna suradnika, defektologinja i pedagoginja, u zvanje savjetnika. Vrtić Zvončić je za svoj rad tijekom godina primio brojna priznanja za sudjelovanje na gradskoj, županijskoj i državnoj razini.Najviše nas vesele nagrade koje naša djeca svake godine osvajaju na raznim manifestacijama.

Suradnja s lokalnom zajednicomVrtić aktivno surađuje s lokalnom zajednicom u svrhu podizanja razine sigurnosti, obogaćivanja i unapređivanja odgojno-obrazovnog procesa te kvalitetnijeg zadovoljavanja prava i potreba djece. Ponosni smo na našu međusustavnu suradnju predškolskog i školskog sustava u lokalnoj zajednici, kao i na Program elementarne robotike.

Vizija razvoja dječjeg vrtićaVrtić kao fleksibilno, otvoreno i sigurno mjesto ispunjeno smijehom, veseljem i dječjom igrom u funkciji poticanja cjelovitog dječjeg razvoja.

Programi

Cjelodnevni program

  • Redoviti program

Kratki program

  • Sportski program
  • Program za djecu s teškoćama
  • Jezični program - engleski
  • Program za darovitu djecu

Detaljne informacije

Redoviti program

Unapređivanje i oblikovanje vrtića kroz prostorni, vremenski i socijalni kontekst okruženja prostora skupina te realizacija oblikovanja zajedničkih prostora u funkciji igre i učenja djece

Primjena suvremenih procesa učenja, suradnje i interakcije

Primjena suvremenih procesa učenja djece, poticanje suradnje, timskog rada i kvalitete interakcije na svim razinama tako da nastojimo:

  • proširiti i oblikovati prostore vrtića s ciljem obogaćivanja života djeteta u vrtiću, oblikovanje međuprostora i holova na način da potiču susrete, druženja, zajedničko istraživanje i učenje
  • prostor soba strukturirati i mijenjati tijekom godine na način da je transparentan i omogućuje različite oblike grupiranja djece, druženja, osamljivanje, različite interakcije i komunikacije
  • obogaćivanje centara kvantitetom i kvalitetom materijala planiranim i izrađenim u suradnji s djecom
  • smišljeno i pravovremeno planirati između prostorno i organizacijski povezanih grupa (međugrupna suradnja odgajatelja) omogućiti djeci sudjelovanje u aktivnostima koje su im zanimljive u susjednim sobama
  • fleksibilna organizacija poslijepodnevnog odmora za svu djecu koja nemaju potrebe za spavanjem s naglaskom na planiranje poticaja i aktivnosti
  • stvaranje suradničkog ozračja u odgojno-obrazovnoj ustanovi i uspostavljanje partnerskih odnosa između svih sudionika odgojno obrazovnog procesa: dijete-dijete; odrasli-dijete i odrasli-odrasli
  • osposobljavanje i osvještavanje za bolje slušanje i razumijevanje djece i bliskije povezivanje s njima
  • nastavak projektne metoda rada s djecom (pokretanje projekata po interesu djece u jasličkim i vrtićkim skupinama, praćenje i dokumentiranje projekata, prezentacija projekta djeci, roditeljima i široj zajednici)

Očekivani rezultati:

  • prostorno, materijalno i vremensko okruženje zadovoljava potrebe i interese djece, svi prostori potiču djecu na suradnju, igru i učenje
  • vrijeme preklapanja radnog vremena odgojitelja iskorišteno za rad u manjim grupama (korištenje međuprostora i zajedničkog prostora)
  • interesni stručni aktiv za podizanje razine programa i oblikovanje zajedničkih koji se redovito dogovara, planira, provodi, dokumentira
  • refleksija aktivnosti u zajedničkim prostorima
  • suradnički dijalog među svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa
  • proveden dobro dokumentiran tema istraživanja u svakoj skupini

Vanjski prostor

Vanjski prostor u funkciji integriranog učenja, poticanje razvoja motoričkih sposobnosti i navika zdravog načina života

  • svakodnevno promišljati i osigurati različite materijale i igre na vanjskom prostoru s ciljem što raznovrsnijeg izražavanja, istraživanja i konstruiranja
  • izrađivati materijale za vanjske aktivnosti djece
  • svakodnevno dogovarati, planirati i provoditi različite sportske aktivnosti na vanjskom prostoru i dvorani
  • šetnje u bližu okolicu vrtića

Očekivani rezultati

  • planiranje sportskih aktivnosti i materijala koji se koriste na vanjskom prostoru u cilju integriranog učenja vidljivo u dokumentaciji skupina i svakodnevnom radu
  • aktivnosti provedene na vanjskom prostoru i dvorani dokumentirane i prezentirane u unutarnjem prostoru (sobe dnevnog boravka, međuprostori) i na roditeljskim
  • sastancima
  • formiran interesni stručni aktiv za aktivnosti na vanjskom prostoru koji se redovito dogovara, planira, provodi, dokumentira i reflektira aktivnosti na vanjskom prostoru


Glazba i njezina važna uloga u integriranom učenju i razvoju djetetaUmjetnički odgoj putem glazbe vrlo je važan u razvoju ličnosti, zato smo odlučili baviti se intenzivnije kao važnom u integriranom učenju i razvoju djeteta. Upoznavanje djeteta s umjetničkim djelima ne smije služiti samo za užitak i zabavu. Izboru umjetničkih djela, kojima želimo dijete odgajati, mora se pristupiti s velikom pažnjom i odgovornosti.
Glazba je umjetnost koja tonovima izražava ljudske osjećaje, misli i doživljaje. Njezina su izražajna sredstva: tonovi, melodije, harmonija, ritam, brzina, jakost i boja tonova i koristit ćemo to u svakodnevnom radu s djecom.

Kako bavljenje glazbom (izloženost ) djeteta glazbi utječe na razvoj djeteta?

  • Razvija sluh
  • Razvija govor
  • Razvoj audio – vizualne percepcije
  • Kontrola glasa
  • Razvoju motorike
  • Povezivanje konkretnog i apstraktnog razmišljanja
  • Strpljenje
  • Ljubav prema glazbi
  • Samopouzdanje

Glazba utječe na cjelokupni razvoj djeteta (na kognitivni, psihomotorni i socijalni razvoj). Koliko je važna uloga odgajatelja u: planiranju, organiziranju prostora, glazbenog centra aktivnosti, osmišmišlja aktivnosti u tromjesečnom, tjednom, dnevnom planu, podržava dječje glazbene interese.

Što odgajatelji moraju pažljivo promatrati kod svakog djeteta u glazbenom učenju i razvoju djeteta?

  • sposobnosti,
  • potrebe,
  • interese,
  • temperament i
  • stil učenja.

CAP program

CAP dolazi od prvih slova engleskih riječi Child Assault Prevention, koje u prijevodu znače prevencija napada na djecu.

Ovaj program nastao je u SAD – u 1978. godine u nastojanju da se poduči djecu vještinama djelotvornog rješavanja problema, načinima na koje se konflikti mogu rješavati bez fizičkog obračuna, gubitka prava ili samopoštovanja. Bazira se na filozofiji ojačavanja i osposobljavanja tj. vjerovanju da djeca imaju pravo na informacije, vještine i strategije kojima mogu steći kontrolu nad svojim životima. Cilj mu je upoznati djecu s potencijalno opasnim situacijama u kojima bi mogla biti izložena emocionalnom, fizičkom ili seksualnom zlostavljanju te ih poduči strategijama samoobrane.

Osim predškolskog CAP programa, postoji i osnovni CAP namijenjen djeci školskog uzrasta te TeenCAP za mlađež. Prednost je, dakle, ovog programa što se djeca već u vrtićkoj dobi upoznaju s njime, a u kasnijem obrazovanju se vještine i znanja o obrani samo nadograđuju na već postavljene temelje.

Program se zasniva na modelu jačanja zajednice i provodi se u tri dijela:

  1. Predavanje za djelatnike vrtića (obuhvaća sve zaposlenike, a ne samo odgojitelje)
  2. Predavanje za roditelje (uključuju se roditelji djece u godini pred polazak u osnovnu školu)
  3. Dječje radionice (provode se tri dana za redom u trajanju od 45 min).

Ciljevi predavanja za roditelje i zaposlenike vrtića:

  • Educirati odrasle o problemu zlostavljanja djece i važnosti osnaživanja djece kako bi bila manje ranjiva i podložna nasilju
  • Razviti učinkoviti sustav pružanja pomoći i potpore djeci
  • Informirati i poučiti odrasle o vještinama pružanja pomoći djeci
  • Promicati ulogu roditelja i odgojitelja u prevenciji zlostavljanja djece
  • Upoznati odrasle sa zakonskim obvezama kod prijavljivanja zlostavljanja.

Ciljevi radionica za djecu:

  • Pružiti djeci kvalitetne informacije
  • Poučiti ih učinkovitim prevencijskim strategijama
  • Osnažiti ih kako bi bila što manje ranjiva na zlostavljanje.

Sadržaj radionica za djecu je razvojno primjeren jer se kroz igrokaze i posebno strukturiran razgovor poučava djecu pitanjima osobne sigurnosti. Igrokazi predstavljaju tri najčešća iskustva napada s kojima se djeca susreću: dijete protiv djeteta, odrasli neznanac protiv djeteta i poznata odrasla osoba protiv djeteta. Igrokazi se koriste za stvaranje situacije u kojoj djeca kroz razgovor dolaze do uspješnih prevencijskih strategija. Na kraju treće radionice prikazuje se igrokaz o povjeravanju odrasloj osobi od povjerenja, što djeci daje jasnu poruku da odrasle osobe brinu o njima i spremne su im pružiti podršku.

Program Škola u vrtiću, vrtić u školi

Suradnja s Osnovnom školom Voltino u koju odlazi većina vrtićke djece putem programa „Škola u vrtiću, vrtić u školi“

Cilj programa:

  • Proširiti suradnju s odgojno-obrazovnim čimbenicima na lokalnoj razini (škola- Voltino) i stanovnicima naselja.
  • Uključiti lokalno stanovništvo u život škole.
  • Produbiti suradnju vrtića i škole.
  • Upoznati školu kao instituciju bogatu kulturnim, sportskim i ekološkim sadržajima.

Namjena programa:

  • Otvoriti vrtić prema lokalnoj zajednici
  • Uvesti buduće prvoškolce u školu na vedar, rekreativan i neformalan način
  • Naglasiti razvoj koordinacije, ravnoteže i fleksibilnosti
  • Razvijati zdravstvenu kulturu kod djece u svrhu očuvanja i unapređenja zdravlja
  • Njegovati kontinuirani prijelaz iz vrtića u školu

Odgoj i obrazovanje za građanstvo

Odgoj i obrazovanja za demokratsko građanstvo u središte stavlja usvajanje znanja i vještina potrebnih za osobni rast i razvoj.

Poput obrazovanja o ljudskim pravima i demokratskom građanstvu, mirovno obrazovanje dio je šireg poticaja k uspostavljanju odgoja i obrazovanja za demokratsko građanstvo. Odgoj i obrazovanja za demokratsko građanstvo u središte stavlja usvajanje znanja i vještina potrebnih za osobni rast i razvoj. Naša djeca, budući odrasli participirat će u društvu - životu zajednice i političkim procesima. Danas mali predškolaci, a budući građana koji će donositi odluke i biti aktivni sudionici u tome, trebaju obrazovanje koje će im pomoći u takvim odlukama.

Obrazovanje treba prije svega razvijati kulturu mira, integrirajući vrijednosti i sadržaje i načine učenja djece koji tome pridonose. Mir nije samo nedostatak rata i eskalacije nasilja, mir nije samo stanje, već put prema izgradnji društva s manje nasilja i više društvene pravde. Društvo s manje nasilja i više društvene odgovornosti i pravde obuhvaća svjesnost o problemu, vještine za nenasilno reagiranje na nepravde, pa i sankcioniranje diskriminacije i povrede ljudskih prava.

Mirovno obrazovanje odnosi se na

  • obrazovanje za nenasilno rješavanje sukoba
  • interkulturalno razumijevanje
  • ljudska prava
  • učenje životnih vještina, razvoj i druge oblike

Edukacija za mir je poticanje i osnaživanje male djece a budućih građana i građanki za preuzimanje aktivne uloge u smanjenju nasilja i poticanju društvene pravde na svim društvenim razinama, od osobne do institucionalne

Ciljevi odgoja za građanstvo

  • podizanje svijesti o vrstama nasilja, nepravdi, diskriminaciji;
  • podizanje razine znanja i jačanje kapaciteta djece za nenasilno djelovanje
  • rad na razumijevanju nasilja i vještinama nenasilja;
  • poticanje i osnaživanje djece za promjenu odnosa i nenasilno djelovanje u svom okruženju;
  • propitivanje vlastitih identiteta;
  • osvještavanje predrasuda i stereotipa
  • osvještavanje vlastitog ophođenja u nasilnim i stresnim situacijama;
  • usvajanje znanja o zaštiti ljudskih prava
  • osvještavanje o kršenjima ljudskih prava

Upravo iz prije naglašene uloge vrijednosti u životu pojedinaca, a posljednično i u kvaliteti života neke zajednice, proizlazi nužnost vrijednosne edukacije. Vrijednosna edukacija podrazumijeva planirane edukacijske aktivnosti usmjerene ka razvoju određenih stavova, vrijednosti, emocija i ponašanja djece koja sudjeluju u programu. Program ne podrazumijeva gotovu listu „recepata“ o tome što je dobro a što ne, već je to program koji ćemo razvijati. Za ostvarivanje prethodno navedenih ciljeva izuzetno su važne teme i sadržaji kojima propitujemo vlastiti identitet, odnos prema drugima, osobne predrasude i društvene stereotipe.

Sadržaj mirovnog obrazovanja

  • nenasilna komunikacija
  • razumijevanje sukoba i nenasilna rješavanja sukoba
  • izgradnja povjerenja u grupi
  • rad na vještinama zajedničkih aktivnosti
  • rada, rad na predrasudama i stereotipima
  • rasna pripadnost učenje i osvještavanje da postoje različite rase ljudi
  • propitivanje rodnih stereotipa - položaja muškaraca i žena u društvu
  • razumijevanje nasilja i nenasilno djelovanje
  • ja sam OK - ti si OK ( učenje pozicija poštovanja)
  • poticanje moći suradnje
  • ljudska sigurnost
  • izgradnja mira
  • upoznavanje s mehanizmima prava
  • zaštita okoliša i održivi razvoj
  • dječja spoznaja o svijetu punom različitosti koje nas obogaćuju i osvješćuju kako smo i mi dio tog velikog svijeta

Vještine, znanja i stavoviOdgoj i obrazovanja za demokratsko građanstvo, koji u središte stavlja usvajanje temeljnih znanja i vještina potrebnih za osobni rast i razvoj te participaciju u društvu - životu zajednice i političkim procesima danas malih a u budućnosti odraslih građana. Građansko obrazovanje smatramo izuzetno važnim područjem jer preko njega djeca mogu usvojiti neke od sljedećih vještina i znanja, te na taj način razvijati vlastite stavove.

Vještine: komunikacija, aktivno slušanje i refleksija, suradnja, empatija i suosjećanje, kritičko mišljenje i rješavanje problema, medijacija, pregovaranje, nenasilna transformacija sukoba, strpljivost i suzdržljivost, odgovorno građanstvo, kreativnost, vještine vođenja i vizija.

Znanja: prepoznavanje predrasuda, poznavanje sadržaja vezanih za: sukobe i rat, mir i nenasilje, zaštitu okoliša i ekologiju, pravdu i moć, prevencije i transformacije sukoba, različite kulture, rase, rodnu ravnopravnost, ljudska prava, globalizaciju, rad,
siromaštvo .

Stavovi: samopoštovanje, suosjećanje, tolerancija i uvažavanje različitosti, uvažavanje ljudskog dostojanstva, interkulturalno razumijevanje, osviještenost rodnih razlika, socijalna odgovornost, solidarnost, brižnost, svjesnost o zaštiti okoliša.

Oblici rada obrazovanja za mir

Program za mir provoditi ćemo kroz niz kreativnih radionica s djecom, jer na taj način djeca sudionici aktivno pristupaju problemu i imaju mogućnost iskustvenog učenja. Oblici rada obrazovanja za mir su: individualan rad, rad u manjim skupinama, vođena diskusija u velikoj grupi, oluja ideja, crtanje, modeliranje, gluma. Metode rada obrazovanja za mir, primjenjivi su u širokom spektru aktivnosti i procesa jer je u njihovom temelju otvorena i nenasilna komunikacija i usmjerenost na suradnju.

Upravo na taj način mirovno obrazovanje doprinosi razvoju zdravih ličnosti i korak je prema svijetu bez nasilja kojem, vjerujemo, većina teži. Obrazovanje bi trebalo imati, odgovornu ulogu da svakom pojedincu omogući razvoj fizičkih, mentalnih, intelektualnih, emocionalnih i duhovnih sposobnosti.

Zdravstveno-rekreativni programi

Djeci i roditeljima DV Zvončić svake godine su ponuđeni dodatni zdravstveno-rekreativni programi

Sportovi u ponudi

  • klizanje
  • koturanje
  • osnova tenisa
  • plivanje

Realizacija programa

  • na programe mogu ići djeca od 5 godina života do polaska u školu
  • programi se provode na sportskim terenima Šalate, Velesajma ili na Savi
  • djeca se na programe odvoze autobusima u pratnji odgojitelja.
  • programe plaćaju roditelji, u cijenu je uključen prijevoz, rekviziti i stručno osposobljeno vodstvo trenera i osiguranje u slučaju povrede
  • programe organizira i nadzire provođenje viša medicinska sestra Vrtića Zvončić u suradnji s djelatnicima Športskih centara

Dobrobiti programa

  • razvijanje pozitivne slike o sebi
  • razvoj motorike
  • jačanje otpornosti organizma
  • prevencija pretilosti
  • prevencija nepoželjnih oblika ponašanja

Program elementarne robotike “Robo - probo”

Kraći program, metodički razrađen i prilagođen psihofizičkim mogućnostima djece predškolskog uzrasta, s ciljem upoznavanja djece s osnovnim pojmovima vezanim uz robotiku

Kraći program koji se izvodi iz kompleta Fischer elektronic-a (metodički razrađen i prilagođen psihofizičkim mogućnostima djece predškolskog uzrasta - licenciran materijal). Upravljanje robotima izvodi se pomoću programa RoboPro koji je potpuno grafički orijentiran, te se izvodi povlačenjem sličica elemenata na radnu plohu.

Forma izvođenja i korisnici programa

  • 2-3 puta tjedno u trajanju od 90 minuta
  • djeca starijih odgojnih skupina u šestoj godini života

Ciljevi programa

  • približiti djeci osnovne pojmove vezane uz pojmove robotike
  • upoznavanje s temeljnim principima robotike
  • izrada jednostavnih modela robota upravljanih rukom
  • izrada jednostavnih modela upravljanih računalom
  • pokretanje robota pomoću računala - izrada programa za upravljanje

Kraći program ranog učenja engleskog jezika

U dječjem vrtiću Zvončić šprovdi se i kraći program ranog učenja engleskog jezika, 2 sata tjedno

Forma izvođenja programa - kraći program u trajanju od 2 sata tjedno, izvan redovitog programa.

Jezični sadržaji i cjeline - engleski jezik

  • prilagođeno svakom djetetu u početnom i naprednom učenju
  • pjesmice, brojalice (uz crteže, kartice, igračke i drugi didaktički materijal)

Rad s djecom s posebnim potrebama

Rad u odnosu na djecu s posebnim potrebama/teškoćama u razvoju, djeca sa zdravstvenim poteškoćama i nadarena djeca, odvijat će se na temelju osnovnih zadaća od strane odgojitelja, članova stručnog tima i roditelja.

Rad u odnosu na djecu s posebnim potrebama/teškoćama u razvoju, djeca sa zdravstvenim poteškoćama i nadarena djeca, odvijat će se na temelju osnovnih zadaća od strane odgojitelja, članova stručnog tima i roditelja.

U odnosu na dijete:

  • Prepoznavanje i pružanje adekvatne stručne pomoći djetetu s posebnim potrebama
  • Kroz sustav mentorstva brinuti za ostvarivanje prava i potreba svakog djeteta s teškoćom/posebnom potrebom
  • Praćenje i procjenjivanje aktualnih potreba svakog djeteta, otkrivanje i procjenjivanje djece s posebnim potrebama/teškoćama u razvoju, nadarene djece i djeca s zdravstvenim posebnim potrebama
  • Uspostavljanje narušene ravnoteže osnaživanjem djetetovih unutarnjih potencijala podržavanjem njegovog aktivnoga sudjelovanja u individualnom tretmanu
  • Pružanje psihosocijalne podrške djetetu stvaranjem ozračja prihvaćanja i uvažavanja različitosti

U odnosu na odgojitelje:

  • Suradnja s odgojiteljima u svezi rada s djecom s posebnim potrebama - pravovremenim i kontinuiranim informiranjem o djetetovim potrebama, dijagnostici,
  • Suradnja s odgojiteljima na iznalaženju adekvatnih odgojnih postupaka i mjera u rad s djecom s PP
  • Timski pristup u izradi i provedbi individualnih programa
  • Edukacija odgojiteljica za prepoznavanje posebnih potreba djece
  • Stvaranje optimalnih prostornih, programskih i sigurnosnih uvjeta kako u unutarnjem tako i u vanjskom prostoru koji koriste djece
  • Unapređenju prostorno-materijalnog konteksta u cilju zadovoljavanja potreba djece - priprema primjerenih poticaja i materijala za rad s djecom
  • Pružanju pomoći u suradnji i komunikaciji s roditeljima djece s posebnim potrebama

U odnosu na roditelje:

  • Suradnja s roditeljima djece s posebnim potrebama – ima polazište u afirmaciji i edukaciji roditelja kao važnih osoba u životu djeteta s posebnom potrebom njegujući ravnopravan i suradnički odnos
  • Upućivanje roditelja na važnost pravovremene i dosljedne primjene terapijskih postupaka po preporuci stručnjaka (savjetodavni, informativni razgovori, radionice za roditelje, naputci za roditelje)

U odnosu na vanjske institucije:

  • Suradnja s institucijama za dijagnostiku i terapiju djece s posebnim potrebama, CZSS i pedijatrima, Gradskim Uredom, Ministarstvom prosvjete i športa i Agencijom za odgoj i obrazovanje, udrugama

Strategije djelovanja:

  • Inicijalna trijaža uvidom u medicinsku dokumentaciju i anamnestičke podatke te razgovorom s roditeljima i odgojiteljima
  • Ciljana opservacija djetetu skupini primjenom odgovarajućih dijagnostičkih sredstava ( psihološko i defektološko dijagnosticiranje/ testiranje djece
  • Individualan rad s djetetom uz primjenu raznolikih postupaka i metoda, preventivnih i razvojnih programa (izrada individualnih programa - individualiziran pristup u radu s djecom)
  • Upućivanje djece u odgovarajuće ustanove na specijalističku obradu, terapiju ili kontrolu
  • Dokumentacija za djecu s posebnim potrebama, praćenje napretka djece

Način i praćenje i evaluiranja dokumentiranja:

  • Uvid u medicinsku dokumentaciju, psihodijagnostička i defektološka sredstva
  • Protokoli i skale procjene, upitnici za odgojitelje i roditelje, liste praćenja i individualni dosjei djece
  • Mišljenje pedagoga i psihologa
  • Konzultacije s ostalim članovima stručnog tima i formiranju zajedničkog mišljenja o djetetu
  • Stručne konzultacije s nadležnim ustanovama

Vrijeme realizacije i nositelji realizacije:

  • Vrijeme realizacije: kontinuirano tokom cijele godine
  • Nositelji realizacije: stručni suradnici i odgojiteljice

Indikatori postignuća

  • Uspješnost primjene terapijskih postupaka za ublažavanje, smanjenje ili prevladavanje individualnih teškoća.
  • Uspješnost primjene preventivnih i razvojnih programa za prihvaćanje i uvažavanje djeteta unutar skupine
  • Uspješnost primjene individualnih razvojnih programa za osobni napredak i postignuće djeteta
  • Pojačana suradnja s odgojiteljica, stručnih suradnika i roditelja na identifikaciji posebnih potreba i pružanju pomoći djetetu

Program rada za darovitu djecu

Poseban program rada s potencijalno darovitom djecom

Program će se realizirati za 30-ero djece u dobi od 4 do 6 godina, a odvijati će se u prostoru redovitih odgojnih skupina koje su obogaćene dodatnim sredstvima i materijalima zahtjevnijim u pogledu angažiranja specifičnih sposobnosti djece (apstraktnog i kreativnog mišljenja, rješavanja problema, preciznosti i brzine rada, socijalnih vještina i dr.).

Lokacije i kontakti

Centralni objekt

Centralni objekt - Hanamanova 3aHanamanova 3a10000 Zagreb
mob: 01 3077 290
mail: web: vrtic-zvoncic.zagreb.hr

Područni objekt

Područni objekt - Voltino 48Voltino 4810000 Zagreb
mob: 01 3667 214

Područni objekt

Područni objekt - Golikova 46Ul. Dragutina Golika 4610000 Zagreb
mob: 01 3666 574

Područni objekt

Područni objekt - Golikova 16Ul. Dragutina Golika 1610000 Zagreb
mob: 01 3077 573

Područni objekt

Područni objekt - Šibenska 1Šibenska ul. 110000 Zagreb
mob: 01 3077 423
Dječji vrtić Zvončić

Imate pitanje? Javite nam se!

Pošaljite upit putem obrasca, naši djelatnici će vam se javiti u najkraćem roku!