Humor kao kognitivna funkcija povezana s emocionalnom reakcijom te kao socijalni fenomen prati čovjeka od njegove najranije dobi do starosti. Njegov utjecaj je značajan jer pospješuje pamćenje, razvija kreativnost i socijalne kompetencije djece. Uspješna upotreba humora u odgojno-obrazovnom procesu znači stvaranje emocionalne veze na relaciji odgojitelj-dijete i dobro poznavanje psiholoških karakteristika djece predškolske dobi. Neke od dobrobiti humora su reduciranje napetosti, stvaranje ugodne i opuštajuće atmosfere, stvaranje temelja za prevladavanje straha i bolje nošenje s kritikom te jačanje pozitivne slike o sebi.
Kroz različite aktivnosti iz dramske pedagogije, kojima je cilj poticanje spontanog, prirodnog jezika, prevladavanje jezičnih blokada, bogaćenje vokabulara te razvoj samopouzdanja, sudionici će na zanimljiv i motivirajući način upoznati metode i tehnike dramske pedagogije te će osvijestiti prednost upotrebe humora u programu ranog učenja stranog jezika što je i cilj ove radionice.