Obrazovanje na otvorenom je pristup koji ima za cilj pružiti učenje u interakciji sa iskustvom i razmišljanjem na temelju konkretnog iskustva u autentičnim situacijama. Za predškolsku djecu važno je naglasiti da se učenje ne može odvojiti od igre. Nordijska djeca i njihove obitelji često odlaze u prirodu bez obzira na godišnje doba i vrijeme. Biti u prirodi je važno i priroda se ne smatra opasnom ako ste upoznati s njom.
Djeca uvijek pokušavaju razumjeti svijet u kojem žive, a priroda im pruža mnogo iskustava povezanih s drugim znanstvenim područjia, kao i mnogo novih iskustava povezanih s razvojem jezika. U ovom predavanju, govorit će se o prirodi kao mjestu za igru i učenje. Važna pitanja kojima ćemo se baviti su: Zašto je važno da djeca izlaze van? Je li je opasno biti izvan vrtića? Također, Laila Gustavsson će dati i nekoliko praktičnih primjera iz vrtića u prirodi gdje je bila zadužena za planiranje i provedbu aktivnosti