×

Online pedagoška akademija 2020/2021

Modul 2

Izazovi suradnje u doba modernog roditeljstva

Partnerski i suradnički odnos iznimno je važan za dobrobit djeteta. Današnji roditelji nisu samo „dostavljači“ djece u vrtić. Roditelji su aktivni sudionici odgojno-obrazovnog rada vrtića.
Online pedagoška akademija 2020/2021

Pristup edukaciji omogućen je samo registriranim korisnicima!

Pristup sadržaju ovog edukacijskog programa moguć je samo registriranim korisnicima koji su platili kotizaciju/pretplatu. Ukoliko se želite registrirati - kliknite pošalji upit. Ako ste već registrirani - prijavite se kako biste mogli pristupiti sadržaju edukacije!

Osnovne informacije

Mogu li se pouzdati u odgojitelja? Što odgojitelji rade s mojim djetetom? Kako rade? Kako komuniciraju? Kako se moje dijete ponaša u vrtiću? Što radi? S kime se najviše igra? To su samo neka od pitanja koje roditelji postavljaju. Na indirektan način roditelji nam ukazuju na potrebu za suradnjom i partnerskim odnosom.

Partnerski i suradnički odnos iznimno je važan za dobrobit djeteta. Današnji roditelji nisu samo „dostavljači“ djece u vrtić. Roditelji su aktivni sudionici odgojno-obrazovnog rada vrtića.Odgojitelji i roditelji imaju drugačije uloge u odgoju djece. Obje strane su stručnjaci - roditelji u poznavanju svoj djeteta, a odgojitelji u profesionalnom smislu poznavanja odgoja i obrazovanja. Obje strane imaju isti cilj: sretno i zadovoljno dijete.

Da bismo to postigli, važno je stvoriti partnerski odnos roditelja kao primarnih odgojitelja djeteta te odgojitelja kao profesionalnih i stručnih osoba. Izgradnja partnerskih odnosa roditelja i odgojitelja jest proces, dok se kvalitetno partnerstvo obitelji i ustanove ranog i predškolskog odgoja temelji na kvalitetnoj komunikaciji i odnosima koji se neprestano izgrađuju, njeguju, mijenjaju i unaprjeđuju.

Program

Pregled stavki programa

Kultura zajednice u kojoj dijete uči

Format: Online predavanje
Edukator: dr.sc. Ivana Visković
Termin održavanja: 12.2020.

Cjeloživotno učenje realnost je suvremenog čovjeka. Život u zajednici, snalaženje u svakodnevnici, izloženost i razumijevanje medijskih informacija te korištenje novih tehnologija, učenje čini neophodnom kompetencijom pojedinca.

Kompetencije odgojitelja za suradnju i partnerstvo

Format: Online predavanje
Edukator: dr.sc. Adrijana Višnjić Jevtić
Termin održavanja: 01.2021.

Različite teorije ističu važnost suradnje odgojitelja i roditelja no jednako tako naglašavaju da je riječ o profesionalnom odnosu za koji odgovornost snose odgojitelji. Uspješnost ovog odnosa može ovisiti o više čimbenika no jedan od njih je profesionalna kompetencija odgojitelja.

Aktivna suradnja s roditeljima

Format: Online predavanje
Edukator: Lana Kihas
Termin održavanja: od 02.2021.

Odgajatelji i roditelji imaju drugačije uloge u odgoju djece. Obje strane su stručnjaci – roditelji u poznavanju svoj djeteta a odgojitelji u profesionalnom smislu poznavanja odgoja i obrazovanja. Obje strane imaju isti cilj: sretno i zadovoljno dijete. Da bismo to postigli važno je graditi suradnju i stvoriti partnerski odnos.

Odgovori na pitanja polaznika

Format: Q&A
Edukator: dr.sc. Ivana Visković, dr.sc. Adrijana Višnjić Jevtić, Lana Kihas
Termin održavanja: 02.2021.

Izazovi, barijere i rješenja u suradnji s roditeljima

Format: Online radionica
Edukator: Lana Kihas, Marina Karavanić
Termin održavanja: 02.2021.

Kvalitetna suradnja odgojitelja i roditelja djeluje i potiče na dobrobit djeteta, odgojitelja i roditelja. Iz aktivne suradnje odgojitelja i roditelja prozilazi korist za dijete, roditelja i odgojitelja.

Online pedagoška akademija 2020/2021

Pristup edukaciji omogućen je samo registriranim korisnicima!

Pristup sadržaju ovog edukacijskog programa moguć je samo registriranim korisnicima koji su platili kotizaciju/pretplatu. Ukoliko se želite registrirati - kliknite pošalji upit. Ako ste već registrirani - prijavite se kako biste mogli pristupiti sadržaju edukacije!