Upoznat ćemo se s važnosti samoregulacije u poslovnoj sferi života, njezinom ulogom i načinima na koje ju možemo osvijestiti, vježbati i uvesti kao novu naviku koja će nam poslužiti u razvoju emocionalne inteligencije, odnosima te općem zadovoljstvu poslovnim dijelom života.
Drugi dio sadrži svijest o mislima, svijest o okidačima (stres na poslu), očekivanjima, osvještavanje vrijednosti koju sami dodajemo u određenim okolnostima na temelju uvjerenja koja nas pokreću i na temelju kojih produbljujemo frustraciju i nezadovoljstvo samima sobom ili drugima.
Treći dio predavanja sadrži analizu cjelokupnog ponašanja, potreba te upoznavavnje pojma kontrole nad životom i mogućnosti kontrole okolnosti ili ljudi oko nas.
Četvrti dio u središte stavlja samosvijest i samopoštovanje koji su preduvjet za stvaranje samoregulacije. Kada razvijemo svijest o sebi, kada smo svjesni svojih sposobnosti, vrijednosti i granica onda smo svjesni i kontrole nad vlastitim životom te brže dostižemo metarazinu vlastitog ponašanja koje smo se dotakli u prethodnom dijelu.
Peti dio govori o odgovornosti koju preuzimamo u odnosima. Bavit ćemo se pojmovima društvene odgovornosti, osobne odgovornosti, odgovornosti za odnos te pojmovima suradnja i integracija kao dijelova odnosa u organizaciji. Kada osvijestimo što je naša, a što tuđa odgovornost, mijenjat će se, kako percepcija nas samih, tako i drugih; mijenjat će se naša očekivanja i na kraju i naša ponašanja koja će nam služiti u samoregulaciji i postavljanju granica. Malo je reći da su odnosi u središtu života – oni su naš život. Bez odnosa smo nesretni i neostvareni. Zato će se u ovom dijelu važnost staviti na odnose i preuzimanje odgovornosti.
Zadnji dio bavi se pojmom navika i korisnosti promjene ponašanja. Sažima sve što je spomenuto u prethodnim dijelovima i sadrži praktične primjere: tehnike, alate, primjere komunikacije, pojam aktivnog slušanja te kako ga postići te prakticirati.