Uloga prostorno-materijalnog okruženja
Format: Online predavanje
Edukator: Lana Kihas
Termin održavanja: od 01.10.2023.
Prostorno-materijalno okruženje predstavlja jednu od važnijih struktura u odgojno-obrazovnoj ustanovi.
EduDadilje - mentorski program za dadilje, ove godine se fokusira na 5 važnih područja.
Uloga prostorno-materijalnog okruženjaProstorno-materijalno okruženje predstavlja jednu od važnijih struktura u odgojno-obrazovnoj ustanovi. Kvalitetno prostorno-materijalno okruženje nezaobilazno je za kvalitetu življenja, odgoja i učenja. Djeca su prirodni istraživači u aktivnoj potrazi za informacijama u svom okruženju. Promatranjem i istraživanjem pokušavaju razumjeti svijet oko sebe, a uloga dadilje je pratiti dijete i kreirati okruženje po mjeri svakog djeteta koji potiče samostalnost djece u donošenju odluka, sudjelovanju u aktivnosti te odabiru materijala, mjesta, vremena i suigrača u igri.
Planiranje, provođenje i vrednovanje igreIgra predstavlja izazov djetetovom razvoju s ciljem individualnog napretka te samostalnog pronalaska rješenja problemima. Isto tako, utječe i na njegov fizički i psihički razvoj te socijalizaciju. Dijete izražava svoju potrebu za igrom jer ona pruža zadovoljavajuću potrebu za kretanjem i postizanjem povoljnog emotivnog stanja. Dijete u igri ima priliku pokazati sve što zna i što može i to ga ispunjava osjećajem velikog zadovoljstva. Uloga je dadilje razumjeti dijete i poticati ga na optimalan rast i razvoj što se postiže na temelju promatranja, planiranja i vrednovanja igre.
Procjena razvojnih mogućnosti djeteta i individualni plan i program rada za dijetePod individualiziranim se pristupom podrazumijeva niz postupaka i aktivnosti a pod tim se misli, prije svega, na primjenu onih metoda, sredstava i didaktičkih materijala koji podupiru potrebe, mogućnosti i interese djeteta. Na temelju razvojnog profila djeteta postavljamo primjerene i individualne odgojno-obrazovne ciljeve za dijete, pritom uvažavajući njegove potencijale i slabosti te razumijevajući međuodnos u razvoju različitih razvojnih područja. To nam je ujedno i polazna točka za pisanje plana i programa rada odgojno-obrazovne skupine.
Interaktivna suradnja s roditeljimaIzgradnja suradnje i partnerskih odnosa roditelja i odgojitelja jest proces dok se partnerstvo obitelji i ustanove temelji na kvalitetnoj komunikaciji i odnosima koji se neprestano izgrađuju, njeguju, mijenjaju i unapređuju. Najvažniji je temelj socijalni kontakt, odnosno način ophođenja i komunikacije roditelja i dadilje. Dadilje u tome moraju biti kompetentne s ciljem poticanja aktivnog sudjelovanja roditelja u suradnji i odgojno-obrazovnom procesu rada.
Bogatstvo igre i projektno učenjeRad na projektu definira se kao sklop aktivnosti u kojima jedno ili više djece dublje proučavaju neku temu ili problem. Rad na projektu iniciran je dječjom znatiželjom i zanimanjem za neku temu ili područje koje se može proučavati. Naglasak je stavljen na djecu, njihovo zanimanje, želje, potrebe za istraživanjem te na njihove interese. Kada se djeca zainteresiraju, ona maksimalno koriste svoje dispozicije iz kojih kvalitetno uče, oslanjajući se na sebe i suradnju s drugom djecom.
Format: Online predavanje
Edukator: Lana Kihas
Termin održavanja: od 01.10.2023.
Prostorno-materijalno okruženje predstavlja jednu od važnijih struktura u odgojno-obrazovnoj ustanovi.
Format: Online predavanje
Edukator: Lana Kihas
Termin održavanja: od 01.11.2023.
Uloga je dadilje razumjeti dijete i poticati ga na optimalan rast i razvoj što se postiže na temelju promatranja, planiranja i vrednovanja igre.
Format: Online predavanje
Edukator: Lana Kihas
Termin održavanja: od 01.12.2023.
Na temelju razvojnog profila djeteta postavljamo primjerene i individualne odgojno-obrazovne ciljeve za dijete
Format: Online predavanje
Edukator: Lana Kihas
Termin održavanja: od 15.01.2024.
Dadilje trebaju poticati aktivno sudjelovanje roditelja u suradnji i odgojno-obrazovnom procesu rada.
Format: Online predavanje
Edukator: Lana Kihas
Termin održavanja: od 01.03.2024.
Rad na projektu definira se kao sklop aktivnosti u kojima jedno ili više djece dublje proučavaju neku temu ili problem.