×

Kompetencije djeteta novog doba

Predavači

Manuela Šola

Manuela Šola rođena je 1978. godine u Bjelovaru. Nakon Ekonomskog fakulteta u Zagrebu usavršavala se je na Školi za osobni i organizacijski razvoj, Londonskoj školi za odnose s javnošću (LSPR) te Cotrugli poslovnoj akademiji. Jednu od danas vodećih komunikacijskih agencija u regiji, Komunikacijski laboratorij, osnovala je 2004. godine.
Manuela Šola
Manuela Šola

Prijavi se za newsletter!

Nemojte propustiti važne novosti i stručne edukativne sadržaje za roditelje i odgojitelje

Manuela Šola rođena je 1978. godine u Bjelovaru. Nakon Ekonomskog fakulteta u Zagrebu usavršavala se je na Školi za osobni i organizacijski razvoj, Londonskoj školi za odnose s javnošću (LSPR) te Cotrugli poslovnoj akademiji. Jednu od danas vodećih komunikacijskih agencija u regiji, Komunikacijski laboratorij, osnovala je 2004. godine.

Aktivna je članica niza relevantnih strukovnih i poslovnih udruženja poput Hrvatske udruge za odnose s javnošću, Hrvatske udruge poslodavaca gdje je članica Izvršnog odbora Udruge malih i srednjih poduzetnika, te Hrvatske udruge reklamnih agencija. Izabrana je i ambasadoricom ženskog poduzetništva unutar projekta Female Entrepreneurship Ambassadors. Hrvatska udruga menadžera – CROMA, prepoznala je njen rad i nagradila ju Anton Nino Cerin priznanjem za najboljeg mladog menadžera u 2009. godini. Članica je Komisije za marketing Hrvatske gospodarske komore odnosno Svjetske poslovne organizacije ICC Hrvatska, te članica Komisije za digitalizaciju i nove medije Hrvatskog olimpijskog odbora.

Komunikacijski laboratorij nudi integriranu uslugu odnosa s javnošću, organizacije događaja i komunikacije na društvenim mrežama. Zapošljava 15 PR stručnjaka, a na respektabilnoj listi klijenata su vodeće svjetske kompanije.

Ujedno, Šola je 2018. godine s partnerom Nikolom Žinićem (Bruketa&Žinić&Gray) otvorila dječji dućan Ne.Ne.Ne. Poticaj za otvaranje dućana bio je nedostatak izbora odjeće od organskog pamuka i bez rodnih podjela (rozo za djevojčice, plavo za dječake) na hrvatskom tržištu, a dućan Ne.Ne.Ne. uvozi upravo takve brendove koji ujedno podržavaju njihov vrijednosni sustav.

Predavači