×

DV Proljeće: Kako smo u praksi primijenili znanje stečeno na online edukaciji MliječniZub?

Iz razumijevanja i poštovanja potreba odgojno-obrazovnih djelatnika, MliječniZub Online pedagoška akademija i ove godine donosi praktične i aktualne teme koje podržavaju cjeloživotno učenje i razvoj kompetencija odgojitelja i ostalih RPOO stručnjaka
Online edukacija
Online edukacija
Foto: Depositphotos

Cjeloživotno obrazovanje važna je stavka u radu svakog odgojitelja, a aktivno sudjelovanje na edukacijama i praćenje novosti iz odgojno-obrazovnog područja potiču razvoj samopouzdanja i olakšavaju nošenje sa svakodnevnim izazovima.

Kako bismo polaznicima olakšali proces učenja, obrazovni sadržaji MliječniZub Online pedagoške akademije ne zahtijevaju izostanak s posla, vrhunske su kvalitete izvedbe i sadržaja te donose mnoštvo primjera iz svakodnevne prakse u radu s djecom.

Primjer iz prakse


Vrtići su osmislili kreativne načine kroz koje odgojitelji i stručni tim mogu razmijeniti znanje stečeno u online edukaciji, a jedna takva inspirativna priča dolazi iz Dječjeg vrtića Proljeće iz Kloštar Ivanića. 

Nakon svakog pojedinog modula MliječniZub Online pedagoške akademije ravnateljica Grozdana Jakovljević organizira kolektiv na kojem odabrane odgojiteljice prezentiraju odslušanu temu. Na ovaj način prati se napredak kolektiva i količina usvojenog znanja, uz ugodno druženje i razmjenu iskustava. Također, odgojiteljice obrađuju teme kroz zajednički osvrt te na taj način dolaze do novih spoznaja i zaključaka.

Kroz dva susreta svi smo upoznati sa svime što su kolegice naučile, a radionice smo organizirale kako bismo i same ojačale i nastavile dalje.

Kolektiv
Tako su prvi modul prošlogodišnje Akademije na temu „Projektno učenje djece u vrtiću“ dvije odgojiteljice obradile na način da su u svom izlaganju cijeli kolektiv upoznale s time što je projekt, kako nastaje, kako odabrati naziv projekta, koja je uloga odgojitelja i što je to učenje na prirodan način.

Kolektiv

U izlaganju su objašnjeni i detalji oko trajanja pojedinog projekta te procjene napretka djece nakon projekata. Odgojiteljice su objasnile i na čemu se temelji projektno učenje u jaslicama.
Na kraju izlaganja navele su primjer provedenog projekta iz svoje matične skupine, te pokazale kako su uključile i roditelje. U završnom dijelu ponuđena je radionica na kojoj su sudjelovali svi prisutni.

Drugi i treći modul Online pedagoške akademije jednakom su pažnjom obrađeni na aktivu krajem ljeta, kako bi cijeli kolektiv zakoračio u novu pedagošku godinu ojačan novim znanjima.

Zahvaljujemo Dječjem vrtiću Proljeće što je podijelio s nama svoje iskustvo edukacije, kao i fotografije nastale prilikom susreta odgojitelja i stručnog tima.
 

Prijavi se za newsletter!

Nemojte propustiti važne novosti i stručne edukativne sadržaje za roditelje i odgojitelje